HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.04.25. 23:05 misguided.ghost

#24.

Fejléc kész, nem tetszik, nembaj. xD

Mikor is írtam? Kedd... történt azóta valami? nem... 

A mai napot taglalom egy kicsit. Jöttek értem apámék, mentünk mamámhoz... végre láttam az öcsémet is... előtte legutoljára karácsonykor láttam... Szóval ünnepeltük a szülinapomat, kaptam sacher tortát *.* xD Ajándékok... elvileg apám odaadta volna a megigért meglepetésajándékot... de azt mondta, netről rendelte, tegnap jött meg, de nem volt ideje elmenni érte... mondom puff xD Jövő7en találkozunk majd, és odaadja... mostmár tényleg nagyon kíváncsi vagyok mi lehet az xD A többi rokontól pedig kaptam pénzt... nem is keveset :| De úgyis anyámnak kell adnom... de nemérdekel, a felét akkor is el fogom költeni. Muszáj megszereznem a New Moon-t [könyv], és nagyon szeretnék egy állványt venni a fényképezőmhöz... szóval a sarkamra állok, és megveszem őket.

Amúgy ha kicsit furán írnék, az azért van, mert furán érzem magam. Épp ezért abba is hagyom szerintem....

 

ßy ß.
2009.04.25. 23:01

♪: Ill Niño - The Alibi Of Tyrants
hangulat:
ne kérdezze senki.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr601086517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.04.27. 18:40:22

Szia!

Sajnálom, hogy el vagy szakítva az öcsédtől!:S
Nem lehet, hogy esetleg fotóállványt kapsz szülinapodra?:) Ki tudja!;)
Ami pénzt meg kaptál születésnapodra, ne hagyd, hogy elvegyék, hiszen téged illet! Vegyél belőle valamit anyukádnak is, úgyis jön az anyák napja, aztán hátha belátja, hogy jó helyen van nálad!:):P

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.04.27. 22:29:45

szia [:
Hát sajnos így van ez, mivel csak féltesó... =/
Amúgy a szülinapos ajándékos dologra én is gondoltam, csakhogy ahhoz apámnak eléggé gondolatolvasónak kéne lennie :D
A pénzzel pedig nem lesz baj xD

IL GATTO (törölt) 2009.04.28. 23:09:42

A nők és a pénz.... :-D :-D (6) ;-)

A fotóállvány hasznos lesz a szupercellák fotózásakor.
süti beállítások módosítása