HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.09.20. 20:51 misguided.ghost

#58.

Ááá... komolyan mondom, nem tudom már mit csináljak magammal, hogy rávegyem magamat az írásra xD Most is holnapra akartam tolni, de mostmár nem halogathatom tovább -.-

Múlthét vasárnap megnéztük a Végső állomás 4-et. Annyira nem volt nagy szám szerintem, de a 3D miatt jó volt :D

Suli semmi extra... csütörtök-pénteken jött a dogaáradat -.-' xD Csütörtökön írtunk közgázból, és pénteken már ki is osztották... hármas lett. Tök ideges lettem, mert rendesen tanultam rá kb egy órát... csakhát az elmélet mellett volt ábra is, és azt elrontottam... és azért lett hármas. Annyira utálom az ábrákat, mindig amiatt lesz rossz =/

Kb 4-5 napja meg vagyok fázva -.-' A szokásos orrfolyás-köhögés, és semmi több, de akkoris szar :/ Meg annyira utálom, amikor az orddugulás miatt nem érzek ízeket -.-

Tegnap is voltunk moziban, mivel moziünnep volt... és azt nem lehet kihagyni :D A Férj és féleséget néztük [megjegyzem, ennél gagyibb magyar fordítás is ritkán van xD]... aranyos volt :D

Amúgy csütörtökön egész nap szakadt az eső, és suliból hazafele úgy eláztam... utálom az esőt, annyira nem hiányzik -.- Szerencse, hogy most még jó az idő :) És egy ideig még legyen is, mivel a cipő feltörte a sarkamat, szóval csak papucsban tudok menni -.-' xD

Tuti akartam még valamit írni... majd eszembejut xD

 

ßy ß.
2009.09.20. 20:49

♪: tévét nézek xD
hangulat: éhes.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr831395459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása