HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.12.16. 18:43 misguided.ghost

#72. - every night she cries and dies a little more inside.

Már rég írnom kellett volna. Most is halasztani akartam, de NEM. xD *akaraterő (Y)*

Kezdjük a szalagavatóval. Ugye nem lelkesedtem különösen érte... de végül jól alakult minden.
Reggel fél tízkor keltem... délben átmentem a szomszédba, hogy megcsinálják a hajam... ugyanis a szomszéd lánya fodrásznak tanul :D Másfél óra alatt megcsinálta, tök szép lett. Mutatnék képet, de még nem kaptam meg őket xD Utána átmentem bnőmékhez, és a szülei elvittek minket kocsival. Ezután... próbák, öltözés, majd kezdődött a szalagavató. Minden rendben volt... a szalagtűzés előtt, amikor mondták a beszédeket, majd leszakadt a lábam xD Megvolt a szalagtűzés, végignéztük a táncokat, és jött az osztálytánc. Egész jól sikerült :'D Egy résznél még "hurrogtak" is xD Bár utána mondták, hogy több szülőtől is visszahallották, hogy a miénk volt a legsz*rabb :'D Csak egyetérteni tudok. xD
Amúgy a szomszéd is meg volt hívva, és tudni kell róla, hogy MINDIG MINDENRŐL hatezer képet csinál. Minket is végigfotózott -_- xDD Annyira fura volt, mert a szalagtűzésnél apám is odajött [addig nem láttam hol volt], és utána együtt ült anyámékkal. Aztán a szomszéd csinált anyámról, apámról és rólam közös képet xD Jó, oké, nincsenek rosszban... de úgy kb 4x ha találkoznak egy évben. Meg hogy hármunkról közös kép... o_O Kicsitt betett, de nem volt gáz xD
Na aztán vége lett az egésznél, és kezdődött a "diszkó" :'D A zenés csávó berakott zenét és táncoltunk (Y) Meg a tanárok is xD De nem sokáig maradtunk, mert a többiek már menni akartak bulizni...
Na és innentől bemásolom amit msnre írtam;

 

[22:07:16] betty. | 17: utána... úgyvolt h megbeszéltük h megyünk egy helyre de egyik bnőm nem oda akart hanem máshova
[22:07:16] betty. | 17: és igazából énis inkább oda akartam vna de
mentem másik bnőmmel
[22:07:16] betty. | 17: ésakk már ahogy kijöttünk az épületből ittuk a vodkanarancsot xDDD
[22:08:07] betty. | 17: meg ittunk csokilikőrt *.*
[22:08:07] betty. | 17: meg fütyülőst xDD bodzásat
[22:09:37] betty. | 17: ahol a szalagavató volt meg a meki között az út ilyen kb 5-10 perces gyalog
[22:09:37] betty. | 17: na és már úgy az alatt jól voltunk xDDD
[22:10:04] betty. | 17: aztán bementünk legtöbben mekibe
  vettem csibeburgert :'D sose ettem még előtte am xD
[22:10:04] betty. | 17: mert mondom éhgyomorra nem iszok mert nem lesz jó vége xDDD
[22:15:24] betty. | 17: na és am utána meg felszálltunk a villamosra
és mentünk
leszálltunk
[22:16:05] betty. | 17: ott császkáltunk meg mittóm
ott elég készek voltunk páran xDDDDD
erre
jön egy ilyen limuzin
de nem sima
hanem ki volt világítva
*_*
bazd annyira jól nézett ki
[22:16:05] betty. | 17: ordítottak vkik ki belőle
[22:16:45] betty. | 17: mi meg visszasikítottunk
xDDDDDDD
[22:16:58] betty. | 17: aztán
[22:17:00] betty. | 17: megyünk tovább
és ott állt
mm mármint megállt
és pont jöttek ki belőle
[22:17:00] betty. | 17: és kiderült h azoknak is szalagavatójuk volt xDD
[22:19:07] betty. | 17: na aztán meg
kerestünk boltot mert h elfogyott már a pia és kell még xD
[22:19:07] betty. | 17: ésakk én vettem a fantát a vodkát meg
összedobtuk
ja meg vettek pezsgőt
de akk már készek voltunk xDDDD
[22:19:07] betty. | 17: naés odaértünk a helyre
[22:20:08] betty. | 17: mammutban van am.. azt tudod hol van xD
[22:20:21] betty. | 17: naés mennénk be
erre
ugye állnak az ajtónál emberek akik beengednek
[22:20:21] betty. | 17: ésakk elkezdik egyik srácra h nem engedik be
mert h nem elég elegáns v mi
-_______-"
[22:21:10] betty. | 17: erre páran bementek xD
de legtöbben ott izéltünk h most akk egy embert nehogymár
kihagyjunk
szal akk menjünk át a másik helyre ahova másik bnőm ment
[22:21:10] betty. | 17: ésakk elis indultunk
bazd
vártunk a villamosra
bnőm nagyon kész volt xDDDDD sokkal jobban mint én
[22:22:03] betty. | 17: így ölelgetett v nemtóm
és elkezdett dőlni
[22:22:03] betty. | 17: és nem bírtam énse megmaradni xDDDD szal
rádöltünk egyik másik bnőnkre... rá a sínre
de valahogy megállítottuk magunkat
szal nem estünk el
de majdnem
xDDDDDDDDDDD
[22:23:36] betty. | 17: na mind1 aztán mentünk nemtómhány megállót és
ottvolt a másik
[22:24:46] betty. | 17: jaaaj meg
villamoson is hülyék voltunk
[22:25:19] betty. | 17: meg mielőtt már szálltunk vna le elkértem
egyik bnőmtől a diákját.. mert ugye nem múltam el 18... nem
engednének be lehet
de ott is dölöngéltünk meg minden xDDD
ésakk ott állt egy ilyen pasi
[22:25:19] betty. | 17: és rendesen röhögött rajtunk xDDD de nem
így bunkón v lenézően hanem télleg nevetett
[22:26:21] betty. | 17: aztán meg a végén mondott is vmit h mit
számít a kor..ha akarsz menni akk menj.. v ilyesmi
xDD
[22:29:04] betty. | 17: ésakk bnőmmel mi szálltunk le legelöl
és mi mentünk is egyből
[22:29:04] betty. | 17: a többiek meg nemtóm vmit tököltek még
[22:30:14] betty. | 17: ésakk tegnap mondja bnőm h ők nemis láttak
minket pff o_o pedig annyival nem mentünk előrébb xD szal ezért
ők fogták magukat és visszamentek ahonnan eljöttünk xDD
[22:30:14] betty. | 17: mi meg ugye bementünk
[22:30:14] betty. | 17: ésakk bnőm felhívta másik bnőmet aki már
ottvolt ugye h jöjjön ki oda a kapuhoz elénk
[22:31:19] betty. | 17: és am ott mindig rengeteg külföldi van.. mm
bnőmék mondták.. egyik bnőm múltkor úgy rázott le vmi
afrikait h azt mondta leszbi xDDDDDD
hát hallod.. egyből odajöttek vmi törökök mögénk xD
[22:32:17] betty. | 17: na innen nemtóm sorrendben... sztem itt
voltunk a leghülyébbek xDDD azaz bnőm tuti..teljesen kész
volt.. ha másik bnőm nincs ott akk nemtóm mi lett vna
vele xDD mert ugye ő az aki nem részeg soha szal mostis józan
volt
[22:32:17] betty. | 17: de am ugye én először voltam diszkóban
de tökjó volt bazz.. még a zenék is jók voltak
énekeltem végig xD
[22:32:17] betty. | 17: meg annyi csávó "bepróbálkozott" nálunk
[22:33:02] betty. | 17: csomóval táncoltunk xDD
[22:34:59] betty. | 17: ésakk volt 2 olasz csávó.. úgy kezdődött a
legelején h kicsit elfáradtunk ésakk van ilyen hely ahol le
lehet ülni ésakk leültünk egy asztalhoz.. ők meg ott
ültek xDD és az izével hülyültek egymás között... h shiiinter
vaagy xDDDDD én meg kicsit zizi voltam ugye..mert am tuti nem
szóltam vna hozzájuk xD ésakk odaszólok h.. és ózdi is
vagy xDD ésakk elkezdtünk dumálni meg mittóm
[22:35:18] betty. | 17: először elkezdik h ikrek xD utána féltesók
voltak... több órával később meg már csak barátok xDDD
meg érted az elején magyarul beszéltek
később meg azt mondta az egyik h nem igazán tudnak magyarul
[22:35:18] betty. | 17: és onnantól kezdve én beszéltem vele angolul xD
[22:36:04] betty. | 17: de am úgy kb végig a közelünkben voltak
[22:36:04] betty. | 17: az egyik nem is beszélt kb semmit.. a másik
volt a "szónok"
[22:36:04] betty. | 17: és az totál belezúgott bnőmbe xDDD de
kom... elkezdi nekem h your girlfriend is beautiful meg h
love at first sight meg ilyenek xDDD nagyon kész volt
[22:37:49] betty. | 17: ésakk vmikor megint leültünk mert elfáradtam..
mm legtöbbször miattam kellett leülni mert ugye nem szoktam
hozzá h ennyit mozgok xDD de komolyan... mert rendesen végig
táncoltam xD
[22:38:20] betty. | 17: naés akk ott ülünk.. tisztára ki voltam
száradva szal szedegettem ki az aprót a zsebemből
[22:39:31] betty. | 17: erre odajöttek az olaszok ésakk elkezdik h mit
kérünk xD de am előtte két magyar is meg akart hívni.. így
mondtuk nekik h mit kérünk erre eltűntek -_-' xD de ezek
rendesen meghívtak :O először azt hittük ugye h ezek is
felültetnek... erre jön a csávó poharakkal a kezében xDD
hát kurva jófejek voltak
[22:40:37] betty. | 17: meg már a végén... ilyan 4 után elkezdik h
menjünk el vmi kocsmába velü xDDDDD h de én már totál fáradt
voltam.. már csak ott ültem xD meg bnőim se bírták már
nagyon.. mondom persze, még most indulunk kocsmázni xDD
[22:41:12] betty. | 17: naés ak ilyen fél öt körül jöttünk el
jah de még előtte elmentünk pisilni
hát hallod :| egy csaj ott ült a földön
két csaj ott térdelt mellette
[22:41:12] betty. | 17: annyira részeg volt szerencsétlen
ott mondták neki h mondja meg a címét v adja oda a
személyijét mert h taxit hívnak
[22:42:03] betty. | 17: de ezt úgy a fülkéből hallottam
erre jövök ki
és ott hányt :|
durva volt
[22:46:01] betty. | 17: na meg mikor mentünk ki
[22:46:01] betty. | 17: előttünk vezettek ki egy embert :| de rendesen
lefogták a fejét meg minden
azis durva volt
[22:49:18] betty. | 17: na mind1.. utána még megálltunk.. ahogy jövünk
haza a buszmegállóban van egy kajálda.. ilyen majdnem
nonstop xD bementünk h veszek hotdogot xDD bnőm meg
innivalót.. erre bazd nem elment a buszunk xDD úgy tudtam..
tipikus -.- szal meg kellett várni a kövit.. szal így értünk
fél hétre vagy hányra haza ^o) mm "haza".. bnőmnél aludtam xD
de am nem aludtunk sokat.. sztem olyan fél 2 körül keltünk
fel :/ meg én már fentvoltam előtte is.. meg anyám
felhívott délben v mikor h biztos fentvagyok már.. mondom
persze,hát reggel értünk haza xDD





Hát nagyjából ennyi lenne xD Baromi jó volt, az biztos. A szórakozóhely is nagyon tetszett... jövőhét kedden elvileg megyünk (Y)

Éééés akkor most jöjjön az időjárás xDD
Vasárnap arra kelek fél 9-kor vagy mikor, hogy anyám hív... esik a hó :O És tényleg esett... több órán keresztül. Az elején még egész jól meg is maradt pár helyen, dehát még meleg volt a talaj. Aztán másnap esegetett reggel (Y) Ma pedig olyan 2 centis hórétegre ébredtem :D Igazából ébreSZTETTEK, mert hogy elaludtam xDD De ez nem lényeg :'D Egészen olyan kettőig esegetett... 4-5 centi van, és kb ennyi is marad. De legalább olvadni nem fog még egy ideig mert kib*szott hideg van/lesz (Y)
Kéépek :D
  

Hmhm, mit is akartam még xD Ja, holnap olaszdoga... igazából már 2 [vagy 3 ^o)] hete megírtuk volna, de elhalasztottuk xDDD Most épp tanulnom kéne rá, de annyira képtelen vagyok már :'D Pénteken pedig matekdoga... elvileg holnap jön át bnőm matekozni, de ha nem, az se nagy baj... ezt komolyan értem. Persze ez nálam nem jelent semmit... -_- Szóval holnap rendesen leülök matekozni. Egy négyest MUSZÁJ írnom.

Szombaton pedig elvileg megyünk a karácsonyi vásárba a belvárosba :D Forraltborozunk (Y) És menni fogunk ilyennel *.* Alig várom :D

 

ßy ß.
2009.12.16. 18:41

14 days left.

♪: Mayday Parade - The Silence
hangulat: jóóó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr881602768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása