HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.10.20. 20:29 misguided.ghost

#64. - enjoy the silence.

Szombaton elmentem bnőmmel vásárolni... igaz, hogy semmit sem talált amit akart venni, szóval a semmiért mentünk egy kört... de legalább nem itthon ültem... ja és meghívott sajtburgerre is xDDD *_* Utána hazajöttem, és jött a Rocksuli a tévében *.* Imádom azt a filmet :D

Vasárnap délután olyan 1 körül elbaszódott a net... az egy dolog, ha elmegy... akkor mindig megyek át a szomszédba mert ugye ott a rúter... kihúzom meg bedugom és kész xD Na most megcsináltam 5x... ha nem 6 volt. Mindig megjavult, de mire hazaértem, megint elment -.- Aztán felhívtuk a szolgáltatót, azok meg mondták, hogy jelezik a t-comnak... hát jelezték is, mert tegnap kijött valami szerelő, csakhát nem volt senki itthon még -.- xD Hagytak egy számot, hogy hívjuk fel, és egyeztessünk másik időpontot... oké, ott beszélek már a 3. manussal, mire észrevesszük, hogy valami kábel ki van húzva a telefonnál xDDD [mert telefonról jön a net] És akkor azt visszadugtuk, és jó volt a net :'D De nem értjük, mert vasárnap még tuti nem volt kihúzva... na mind1, érdekes. A lényeg, hogy most tegnap óta jó xD

Na, de a fő hír... tegnap olyan 6 körül csöngetnek... megyek ki, a szomszéd lánya és a pasija volt az... egy cicával a lány kezében. Mondták, hogy találták valahol hazafelé... és hogy kell-e nekünk. Hát mondom oké, adjátok, mit mást tudunk vele csinálni hirtelen amúgyis xD De semmi gáz, mert behoztam, egyből megnéztem, és fiú :D Mondjuk ha lány lett volna, akkor is megtartottuk volna... annyira cuki *_* Anyám szerint kb 2 hónapos... vörös cirmos. Teljesen szelíd... behoztam, leraktam a kanapéra, kb 10 percre rá elkezdett dorombolni :D Meg utána az ölemben aludt *_* A nevét még nem döntöttük el xD Gondolkoztunk a Pumukliban, Vacakban, Gombóc/Gömbőcben... a szomszéd új felvetése pedig a Merlin xD De én Csipesznek akarom elnevezni *_* xDD

Íme :D
Szóval ma is végig őt babusgattam, meg játszottam vele :D Annyira kis édes. Most anyám virágaival játszik... veszélyes vizeken evez xDDD

Amúgy ma nem volt suli :D Ugyanaz volt, mint tavaly... nincs október 23-ai ünnepség, hanem el kellett menni valamilyen kapcsolódó helyszínre, és megcsinálni pár feladatot... tavaly a várban voltunk, most pedig egy temetőben -.-' xD De kb 20 perce voltunk csak ott, utána mehetett mindenki ahova akart :D Mi pedig előbb beültünk a mekibe, utána elmentünk a plázába billiárdozni egy órára :'D 4-en voltunk, és csak egyikünk tudott igazán jobban játszani... mi meg hárman csak bénáztunk xDDD De jól elvoltunk :D Még ezzel együtt is hazaértem 1-re :D Du. meg tanulhattam angolt [ilyen szar amit magyarul se tudok -.-'], meg holnap ugye írunk matekból... de annyira nem vágom -.- Szal puskát írtam... de még be kell fejeznem... szóval meg is csinálom szerintem xD

 

ßy ß.
2009.10.20. 20:27

♪: 10 Years - Cast It Out
hangulat: jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr551463986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása