HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.12.28. 01:22 misguided.ghost

#73. - i don't wanna live by coping, i'm done with hoping... end.

Szörnyű vagyok :'D

*Visszaolvas*... miről is volt szó legutóbb? xD Mindegy, kezdem sorban.

Matekdoga. Tényleg fél délután matekoztam doga előtt. Ért valamit? Nem. Ez a tanár még mindig meg tud minket lepni. Egy feladat olyan volt, amire még a zseni barátnőim is csak nézni tudtak :'D Mert hogy olyat spec nem vettünk xD Meg ááh, hihetetlen... egyetlen feladatot se tudna berakni a könnyűekből. Soha. Szóval kettes lett... legalább nem egyes (Y) xD Sokat nem érek vele, jött a bukásértesítő (H) Fogalmam sincs, hogy lehet ebből a helyzetből mostmár jól kikeveredni... két dogát írunk félév előtt. Meg hát elvileg a próbaérettségi keretében lehet lesz valami nagy dogaféle... dehát erről még egy szó se esett természetesen. Gondolom majd utolsó héten lesz kinyögve... ha meg majd megkérdezzük miből lesz, mert azért mégis, "amit eddig vettünk"... aha, köszi. Örülhetek ha kettesre meglesz. Komolyan, kibaszottul félek attól ami előttem áll. Most is szünetben igazából végig tanulnom kéne. Mi eddig úgy tudtuk, hogy január végén-február elején lesznek a vizsgák. Erre a magyartanár azt mondta, hogy január közepe... esküszöm, hihetetlen. A magyar tételeket is pl szünet előtti napokban kaptuk meg, a marketinget MÉG MEG SE KAPTUK :D Normálisak ezek? Miért nem lehet október környékén megadni, hogy az ember normálisan elkezdhessen készülni, vagy legalább a tételeket összeszedni? Nem, az utolsó pillanatban. És akkor tanuljak téli szünetben. Dehát én megmondtam, hogy nem, és tudom, hogy k*rvára meg fogom szívni. Lesz*rom, a szünet azért van hogy szünetet tartsak. A másik meg hogy eleve... szerdán utazok, és szombat este érek haza. Szóval úgy a szünet negyedében itthon se vagyok... másik negyede a karácsony volt ugye xD Áááh, hihetetlen. Januártól kemény tanulás... komolyan be kell majd tartanom, hogy nem gépezek :| És akkor persze közben még dogákat is írunk, mert jön a szokásos félév előtti hajrá (Y) UTÁLOM AZ ISKOLÁT.

Pénteken este bnőmnél aludtam, megnéztük a Paranormal Activityt :D Nem is volt annyira parás, mint hittük xD

Ja, karácsonyi vásár... nem mentünk, ugyanis szombaton érkezett a mediterrán ciklon (Y) Nem is tudom már, olyan 2 körül kezdett esni a hó... és attól kezdve szinte végig intenzíven esett hajnalig. Átlagban 20 cm jött össze. Álmaim napja volt, az biztos. Legalább 3-4 órát kint voltam összesen, és b*szottsok képet meg videót csináltam xD Csak egyet raktam fel netre, és lusta vagyok most többet keresni.
Közben szombaton elromlott a fűtés (Y) Pont a leghidegebb időben xD Vasárnap éjjel ilyen -15-20 fokok voltak. Az én szobám eleve sokkal hidegebb mint a többi, mert ez a legnagyobb és csak egy radiátor van... szóval vasárnap éjjel anyámmal aludtam :'D
Amúgy vasárnap délután meg az áram ment el folyton (Y)

Múlt hét... suliban már nem csináltunk semmit természetesen xD Nem tudom mi értelme volt annak a két napnak... semmi. Dehát -_-" Kedden volt osztálykarácsony... mi a bnőim között húztunk, és kaptam egy álomfogót *.* Csak az a baj, hogy emeletes ágyam van ugye, és rohadtul nem tudom sehova se rakni -_- Még férfiember sincs a közelben, hogy beverjen valami szöget, vagy ilyesmi xDD De majd kitalálok valamit :/

Ja igen, szerdán kb az összes hó elolvadt (Y) Csütörtökre pár összeroskadt koszos hófolt maradt, de legalább maradt valami... szóval elmondhatom, hogy végülis fehér karácsony volt :'DDD

Karácsonykarácsony... anyámtól kaptam ruhákat meg csokit :D Aztán pénteken apámmal mentünk mamámhoz, és úgy az egész családtól összejött 20 vagy 21 ezer :D De úgy kb el is fogom költeni ezen a héten xD Meg ma délelőtt elmegyünk anyámmal vásárolni belőle, mert muszáj gatyát meg ajándékot vennem xD
Délután meg megyek át bnőmhöz... kölcsönkérte a nagynénjétől a Nintendo wii-jét és azzal fogunk játszani *_* Meg horrorfilmet forgatunk xDDDDD Én leszek az operatőr (H) Meg természetesen filmetnézünk meg piálunk xDDD Aligvárom.

Pénteken este amúgy zivatar volt (Y) Jó kis karácsony, mi? xDD K*rva jó lett volna, csakhogy a végére értem haza... elkezdtem kamerázni, de már csak egy villám volt... és persze pont akkor, amikor leállítottam a felvételt :D Szóval kicsit felb*sztam magamat, hogy nem tudtam dokumentálni, de nemgáz xD

Na dehát mostmár a lényegről írok... SZERDÁN UTAZOK KAPOSVÁRRA BNŐIMHEZ (L) Nincs ki elvigyen a pályaudvarra, szal bkv-zok majd (N) De úgye lesz szerintem sok csomagom szal nemgáz xD Együtt töltjük a szilvesztert *-* És szombaton estefele jövök haza. Annyira várom, hogy az hihetetlen *.* Eleve az utazást... imádok vonatozni xD Csak annyira sz*r, hogy nagyon gyorsan el fog telni úgyis... és utána kezdődik a szenvedés... meg a tudat, hogy nagy valószínűséggel nyárig nem látjuk egymást :( Utálom a távolságot.

ßy ß.
2009.12.28. 1:15
[aludnom kéne, mert 9-kor kelek xD]
2 days left.

♪: Blue October - The End
hangulat: hiperaktív.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr231627482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása