HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2010.01.16. 20:04 misguided.ghost

#74. - i'm spinning out of control, not knowing which way to go...

Hát, ezt most aztán jól megcsináltam :D
Hiába, kutyából nem lesz szalonna xD
Hosszú bejegyzést terveztem, de nincs kedvem hozzá. Csak felsorolom nagyjából mi történt...

A szilveszter nagyon jó volt =) Igaz nem teljesen úgy volt minden ahogy terveztük, de nembaj xD

Január első hetében már volt is egy havazás (Y) Igaz azóta dögunalom van, dehát mind1, nem bánom xD

Végre kiderült pontosan miből, hogy, mikor lesznek a vizsgáink... február második fele elvileg. És ha minden igaz, először az írásbelik vannak, és csak utána a szóbelik... szóval az még pár nap plusz. 10 nyelvtan, 10 irodalom, 20 töri [-.-" mert hogy "irodalom meg nyelvtan egyben 20, ezért a töri is" De könyörgöm, annak mi értelme van, hogy februárra megtanulom az ÖSSZES töri tételt, amíg mások júniusra...], és 6 marketing tétel. Az angolról semmit nem tudunk. Ezen a héten kezdtem el tanulni, holnap vagy maximum hétfőn befejezem a nyelvtanokat, és utána jön az irodalom... azzal is szeretnék egy hét alatt végezni, majd jöhet a töri -.- A marketinget most is a végére hagyom xD Csak amúgy az a baj, ami nálam általános probléma... nem tudok tanulni. Képtelen vagyok koncentrálni. Leülök, elkezdem olvasni az anyagot... kb 1 percig még figyelek, és ott az agyam, de utána kész. Elkezdek babrálni valamivel, valami eszembejut és elkezdek rajta gondolkodni, bambulok -_- Nem megy. Ennek következtében egy viszonylag könnyű és rövid anyagot is olyan 40 percbe telik megtanulni... valamit muszáj lesz majd tennem ellene. Az se a legjobb dolog, hogy általában 6-kor ülök le tanulni... de most legtöbbször 3-kor érek haza, és fél 5-től fél 6-ig megy a sorozatom a tévében :'D Jó persze, az utolsó hetekben le fogok mondani róla. Meg volt egy másik "taktikám"... éjjel fogok tanulni. Az utóbbi időkben annyira hiperaktív tudtam lenni éjfél környékén, meg eleve az éjjel a kedvenc napszakom... azért lenne jó, mert teljesen csönd van... anyám rég alszik, tévé-gép kikapcsolva, semmi se tudja elvonni a figyelmem. Ez persze azzal járna, hogy teljesen felborul a bioritmusom... mert lefeküdnék olyan 7 körül, és felkelnék 11-kor vagy éjfélkor. Tanulnék amíg képes vagyok rá, aztán pedig visszafeküdnék aludni reggelig xD Anyám tuti komplett idiótának nézne :'D De nem érdekel. Ha egyszer ez kell, hogy meg tudjam tanulni amit kell, akkor megcsinálom. Egy próbát megér, szóval mindenképpen megcsinálom. Hátha beválik.

Na, és akkor a nagy "attrakció"... félévi. Az eddigi 4 év legszarabb félévije lesz kb :D Mert hogy igeeen, MEGBUKTAM MATEKBÓL. (Y) Na ez egy hosszú sztori, kifejtem azért...
Múlt hét közepén mondta a tanár, hogy kedden dogát írunk. A csoportból ketten álltunk bukásra, csak az osztálytársam kicsit szarabbul állt elvileg, szóval mondta a tanár, hogy neki hármasra kéne megírnia, nekem meg kettesre, és átengedne. Ami amúgy szerintem egy k*rvajófej ajánlat volt, mert még ha ötöst írtam volna, akkor se álltam volna kettesre. Anyám pedig közben már szervezkedett, mert ugye boltban dolgozik, és rengeteg embert ismer xD Szóval jár be hozzá egy csaj, aki matektanár, és elvállalt engem. Péntek délután voltam nála egy órára, ami kétezer volt. Gyakoroltunk egy papírról, amit a tanár adott aznap, és még a tanár is mondta, hogy úgy látja megy nekem, meg hogy az egyik legértelmesebb tanítványa vagyok :'D Aztán hétfőn teljesen átrágtam a füzetet, GYAKOROLTAM is magamtól, leírtam egy csomó feladatot a függvénytáblázatba [xD]... szóval úgy ugrottam neki, hogy reménykedtem. Dehát megint nem a legjobb feladatok voltak, természetesen. De a 4 feladatból kettőt megcsináltam, egyet félig-negyedrészben. Utána bnőimmel megbeszéltük a feladatokat, és az a kettő feladatom jónak bizonyult. Szóval teljesen abban a tudatban voltam, hogy csak meglesz az a kettes. Aha... másnap kiosztotta, és eleve úgy kezdett bele a mondókájába, hogy az egyik feladatot, amit megcsináltam, szinte mindenki elrontotta, mert rosszul értelmeztük a feladatot a szövegből. Na, akkor már tudtam, hogy ennyi volt. Ha betartaná azt, amit régebben mondott, azaz, hogy ha valaki rosszul írja fel az adatokat, de magát a feladatot jól vezeti le, kap rá pontot... dehát miért is tartaná :D Szóval kikaptam a szépséges egyes dogámat. Először csak mondogattam, hogy hát ez kurvajó, megbuktam. De utána éreztem, ahogy összeszűkül a torkom... és elbőgtem magam. Soha nem buktam még meg semmiből. Még általánosban is, ahol tényleg szar tanárunk volt, mindig összehoztam a kettest. Erre most, érettségi évben... Persze bnőim egyből elkezdtek vígasztalni, hogy szarjam már le, mert csak félév, és nem számít semmibe. És persze, ezt énis jól tudom, de a csalódottság... a kudarc érzése. Alig bírtam abbahagyni -.-" Aztán még egy olyan egy óráig mogorva voltam, de utána már leszartam xD Mondjuk félek. Nem is kicsit. Matekból most nem lesz kisérettségi, hanem majd valamikor áprilisban. És ha év közben szarul állok, és azt egyesre írom, nem mehetek érettségizni. És akkor én nem tudom mit csinálnék... akkor az életemnek kb annyi. Gyűlölöm a matekot. Ki nem lehet mondani, mennyire. Még csak nem is fog kelleni egyik szakra se, amire jelentkezni fogok... csak az a kurva érettségi. Ráadásul trigonometria fog majd jönni, ami elvileg kurva nehéz (Y) Kelleni fog a matektanár. De hogy fogjuk fizetni... elég érdekes lesz.
Angolból pedig NÉGYES lettem :DDDDD 6. óta nem voltam négyes. Dehát ez van... mostantól hajtani kell majd. Ahogy minden másból is... átgondoltam, és év végére majdnem mindenből legalább 1 jegyet akarok javítani xD Persze, a vizsga nagyon bele fog számítani. Meg rendesen tanulnom kell majd utána is. De muszáj lesz a pontok miatt...

És elérkeztünk a fő témához... jelentkezés. 4 helyet akarok megjelölni. Az első két helyet tudom már, a másik kettőt is tudom nagyjából, mármint a szakot. Csak az iskola még kérdéses... Csak tényleg, lassan ki kéne már találni, mert nem akarom az utolsó pillanatban beküldeni. És annyira frusztrál az egész -.- Maga az egész jelentkezés meg felvételi izé annyira bonyolult :| Még magát a jelentkezési lapot se könnyű kitölteni xD Áááh, túl akarok lenni mindeneeeeen.

Mostanában rákattantam az iCarlyra xD Nickelodeonon már régebben is nézegettem, de egy hete megtaláltam egy oldalon az összes részt, és most nézem végig azokat, amiket még nem láttam. Angolul persze xD Még tanulással együtt is 2 rész meg szokott lenni egy nap :'D Annyira jó xD

...rákattantam a bulizásra is xD Múlt héten szombaton elmentünk oda ahol szalagavató után voltunk, meg tegnap is. És igaz, hogy nem az én világom, de a zene is jó, a társaság is, a hangulat is, és pár koktél [<33 xD] után még táncolni is képes vagyok. Szóval kurvajóó :D

A héten meg bkv sztrájk van kedd óta -_- Kedd kivételével együtt mentem bnőmmel... még szerencse, hogy egy helyen lakunk nagyjából :D Ráadásul szerdán meg tegnap is felvettek ismerősök kocsival félúton xD Hazafelé meg már fáradtak vagyunk és tökre meghülyülünk xD Meg csütörtök-pénteken olyan útvonalon jöttünk haza, ahol végig van egy csomó kutya :D És barátságos kutyák... szóval végigsimiztük mindet xDDD Meg hát én alapból szeretek sétálni. Szóval annyira nem rossz. Mondjuk tegnap kiakadtam... mentünk ugye bulizni, és úgy volt, hogy 7-kor találkozunk a kerület központjában... ami nekem normál esetben olyan kb 20 perc, ha rögtön jön a busz. De most az egész kerületben csak 3 busz járt, és egyik sem az, amivel menni szoktam, szóval eleve többet kellett gyalogolnom a buszmegállóba -.-" És persze, ritkán járnak... de NEGYVEN percet a megállóban állni azért kicsit durva. Mert hogy annyit álltam... kicsit idegroncs voltam már a végén, főleg hogy már mióta vártak rám... már úgy voltam, hogy hazafordulok -_- xD De végül jött a busz. Hazafele meg megintcsak kb fél órát vártunk mire jött a köcsög éjszakai busz :'D Mondjuk azok elvileg menetrend szerint jártak xD Na mindeeegy.

Végül pedig... mostanában fura vagyok. És idegesít. Alig hallgatok zenét. Oké, persze, sorozatot nézek meg tanulok, de akkor is. Plusz most nem vagyok rákattanva semmire [ezen most akarok változtatni xD]... de akkor is. A másik meg hogy nem hiányzik annyira a net. Meg alig beszélek valakivel msnen... a beszélgetés se hiányzik. Ma is pl... bnőm itt aludt a bulizás után, és reggel keltünk olyan 8 előtt, mert mennie kellett haza. Miután elment, nem volt kedvem visszafeküdni, szóval benyomtam a gépet ugye... és nem zenegallgatással kezdtem mint általában. iCarlyt néztem xDDD Meg kint mászkáltam és fotóztam a zúzmarát :'D Később meg leszedtük a fát, meg összetakarítottuk a fenyőtűt... de mindvégig fel se mentem msnre. Csak olyan fél 4 körül. Zenét meg 6-kor hallgattam először... addig nem is hiányzott. Áá, nem normális... de majd csak kilábalok. xD Csak legyen már vége ennek a rémálomnak. ( = vizsgák)

Még egy dolog... tegnap tök jó kedvem volt, amíg haza nem ért anyám. Bejön, és mondja, hogy szerinte meg fog dögleni a kutya... mondom mivan? :| Mert hogy nem eszik napok óta, nem akar kijönni a házából, hangját se hallani már, és alig bír menni... hát rendesen elkezdtem sírni. Majdnem úgy volt, lőttek a bulinak, mert úgy kb az élettől is elment a kedvem... de végül rájöttem, hogy legalább arra a pár órára az alkohol miatt elfeledkezem mindenről. És ez győzött meg végül. Azóta próbálok nem rágondolni... de nemtóm. Reggel kijött nekem a házából, meg nem tűnik olyan nagyon szörnyűnek... csillog a szeme, meg minden. Ja plusz délután itt ugatott nagyban. Mondjuk menni tényleg nehézkesen tud szerencsétlen. Az a baj, hogy most reménykedhetek, hogy csak átmeneti állapot, de nem az. 13 éves, ami nagytestű kutyáknál már sok. Meg amikor nyáron beteg volt, mondta az orvos, hogy csoda, hogy még él. Szóval nem lehet húzni... ha eljött az ideje, akkor nincs mit tenni. Csak nem tudom, hogy fogok vele megbírkózni.
Abbahagyom, mert jönnek a könnyek...

Hát kurvára rövid lett xDDD Mindig ez van... alig bírom magamat rávenni, hogy írjak, utána pedig nem tudok leállni. De gondolkodtam, hogy be fogok vezetni egy új rendszert... amint valami gondolatom támad, rögtön leírom. Így lesz sok-sok rövid bejegyzésem, és nem tologatom az írást :D

Ja, még valami... csinálni fogok ma vagy holnap fejlécet xD

 

ßy ß.
2010.01.16. 20:02

♪: Thousand Foot Krutch - E For Extinction
hangulat: okés.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr341677730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása