HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.10.04. 14:41 misguided.ghost

#60.

Nincs kedvem írni. Dehát muszáj xD

Újabb egy hét telt el... és már október van. Annyira gyors az egész :| Esküszöm, ha lehet, még gyorsabban telnek a hetek mint a nyári szünetben... ez nem tudom, hogy lehetséges, de így van xD
Mondjuk ha kinézek, lehet el se hinném, hogy október van :'D Nem akar megjönni a hideg... nem mintha zavarna mondjuk xD

Biztos millió dolgot akartam írni, de csak egy jut az eszembe most. És nem éppen vidám...
Anyám és mostohaapám nagyon régen együttvannak. Annyira, hogy pontosan nem is emlékszem... kicsi voltam. Vannak emlékfoszlányaim arról, hogy babáztunk mostohatesómmal. Szóval olyan 7-8 év biztos hogy van. Soha nem gondoltam volna, hogy valaha szétmehetnek. De ez most több mint valószínű, meg fog történni. Nem teljesen értem az egészet, lehet nem is fogom. Belegondolni még nem tudok, de nem is akarok. Nem fogom tudni elviselni. Irtózom a nagyobb változásoktól. És ez elég nagy lesz... Plusz rossz anyámat kiakadva látni. Ez talán egy ösztön, de ha én látom anyámat sírni, egyszerűen tudom, hogy nagy a baj. Péntek este bőgve jött haza a szomszédból... azt hittem, én is sírva fakadok. Képtelen vagyok nézni, ahogy szenved...

Vidámabb dolgok... már amennyire xD

A szülinapi bulival kapcsolatban kiderült, hogy lehet nem lesz hajón tartva, mert hogy valami alkatrész hiányzik a hajóból, és csak holnap vagy azután tudják megmondani, lehet-e rajta tartani -.-' Szóval másik helyszínt kellett találni... ami kicsit sem volt könnyű xD De most úgy néz ki, egyik barátnőnknél lehet majd tartani. De akkor az biztos házibuli fílingű lesz, szóval tökjó. xD Akárhogy is lesz, pénteken mindenképp megyünk bevásárolni... na azt alig várom már *_* xD
Szóval a hétvége jó lesz... csak ezt a hetet bírjam ki :| Közgáz tz, marketing tz... a közgáz annyira nem vészes, de marketingből rohadt sok az anyag :| Fogalmam sincs, hogy fogom megtanulni xD

Múlt héten volt az első táncpróba... hát mit ne mondjak, eddig tök könnyű lépések vannak, de én ezt se tudom megcsinálni xDD Komolyan mondom, nálam bénább ember nincs a földön. Plusz ugye baromira szégyenlős vagyok, a faszfej osztálytársaim miatt még jobban... szóval most ha elkezdném itt a szobámban táncolni [ha befejeztem az írást, meg is próbálom xD], akkor több mint valószínű, hogy sikerülne. De ott... -.-' Pedig muszáj lesz. Nem akarom majd szalagavatón leégetni magamat xD

Tegnap este cirkuszban voltunk barátnőimmel :D Egyik barátnőm anyja egy évben legalább egyszer mindig szerez ingyenjegyeket, így volt ez most is. Tök jó volt, én legtöbbször élvezem xD A legjobb persze a bohóc volt :'D Úgy röhögtem. A legvégén, már azt hittük vége, erre elkezdett moonwalk-olni xDD Hát mit ne mondjak, a közönség őrjöngött :'D

Új fejlécet persze nem csináltam. Annyira lusta vagyok >< A photoshophoz már amúgy sincs kedvem szinte sose, csak akkor nyitom meg, hogyha muszáj xD De most majd muszáj lesz :'D

Ja és végül, de nem utolsósorban... csak mert büszke vagyok xD Lerajzoltam a kedvenc bandám új albumának borítóját :D És magamhoz képest egész jó lett szerintem xD

erdeti.

 

ßy ß.
2009.10.04. 14:39

♪: Breaking Benjamin - Hopeless
hangulat: okés.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr671426894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása