HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.11.19. 18:11 misguided.ghost

#69. - how soon forever arrives...

MA ESTEEEEEEEE.

Kezdek teljesen bezsongani xD
Elvileg úgy terveztem, hogy délután lefekszem aludni, de egyszerűen semmi kedvem xD
Ugye osztálytársammal és az anyukájával megyek. Értemjönnek kocsival, és utána haza is leszünk hozva... ugyanis az osztálytársam ittalszik, mert én sokkal közelebb lakok a sulihoz mint ő. Csakhogy osztálytársam kitalálta, hogy szerinte már ne is aludjunk xDD De most mégis mit fogunk tudni csinálni kb 4 órán keresztül? :/ Meg szerintem úgyis álmos lesz végül :'D

Ezen a héten a suliban kb annyi történt, hogy hétfő-kedd-szerda mindennap írtunk egy dogát -.-'' Jaaa meg tegnap bemondott ENGEM az igazgató a sulirádión (Y) (H) xDD OKTV miatt :D Tök komoly, szinte minden tanár gratulált utána xD

Ja, plusz meg vagyok fázva -.- Múlt hét pénteken kezdődött torokfájással... és aztán azt hiszem vasárnap délután vagy hétfőn jött a takony -.-' És még mindig tart :/ Bár mostmár elmúlt a köhögés is [nagyjából], szóval már csak annyi, hogy folyik az orrom, de csak egyre jobban folyik >< Ja meg vicces volt, ma egyik órán szinte teljesen elment a hangom xDD És alig akart visszajönni :'D

Eclipset kiolvastam szombaton... és rájöttem valamire. Kényszeres olvasásmániám van mostmár :'D De tényleg... amint befejeztem egy könyvet, jön a hiányérzet... egyszerűen muszáj valamit olvasnom xD Szóval vasárnap elkezdtem olvasni ezt. Angolul természetesen xD És annyira jó *_* Képtelen voltam befejezni az olvasást, szóval most visszaszoktam arra, hogy egykor fekszek le -.- xD De már kevés van hátra :( xD De nem baj, úgyis keresek mást utána (Y) xD

Más valami... =/ Szombaton ünnepeljük anyám névnapját (Y) Boroskólára számítok. xDDD
Vasárnap pedig elvileg jönnek át bnőmék és matekozunk mert kedden doga :/

Na de a lényeg...
MÁR CSAK 5 ÓRA ÉS NEGYVENÖT PERC VAN HÁTRA *_* xDD
[nem, nem vagyok fanatikus]

ßy ß.
2009.11.19. 18:14

♪: Flyleaf - Break Your Knees [4 napja gyakorlatilag csak ezt a számot hallgatom.]
hangulat: bezsongott.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr681537400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása