HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.11.04. 14:34 misguided.ghost

#67. - there's no safe place for me to hide.

Basszus, tökre elfelejtettem írni xD Most meg annyira nincs kedvem... de tudom, hogyha most nem írok, olyan kb szombatig tuti nem fogok :'D 

Fotózni nem mentem el. Szombatra terveztem végülis, erre kiderült akkor megyünk temetőbe xD Vasárnap meg kedvem se volt... meg ugye legfőképpen leveleket/fákat akartam fényképezni, de már olyan szinten hullanak a levelek =/ Szóval ennek annyi xD Mindegy.

Pénteken végül nem lett semmilyen buli... egyszerűen senki se ért rá/jött el. Végül hárman voltunk bnőimmel... de jól elvoltunk úgy is :'D Megnéztünk egy horrort, amiről amúgy lehet, nyáron is meséltem... amit úgy terveztem, soha de soha nem nézek meg többé. De miattuk megnéztem -_- xD Szóval utána kicsit paráztunk... főleg, hogy elkezdtünk neten rémtörténeteket olvasni xDD Aztán tévéztünk/dumáltunk végig... nem aludtunk. Hatkor mennünk kellett, mert amelyik bnőmnél voltunk, mentek el rokonokhoz. Hazaértem 7 körül, és aludtam kb 4 órát. Fél öt körül pedig indultunk temetőbe. Érthető módon nem bírom a temetőket... az egyetlen dolog amit szeretek, az a fények *_* Főleg halottak napjakor. Valami eszméletlen szép volt. Csináltam képeket is.

Azóta meg nem történt semmi... visszamentünk a suliba -.- Rögtön fogadtak a csodálatos matekdoga eredményével xD Persze, hogy egyes. Bnőmnek is... ráadásul ugyanannyi pontunk lett xDDD Ha nem írom meg hármasra a tz-t, én nem tudom mi lesz velem =/

Ja, és egyfolytában olvasok. Tegnapelőtt este elkezdtem a New Moont végre. Utólag kiderült, egyáltalán nem baj, hogy ilyen lassan olvastam a Midnight Sunt, ugyanis anyámnak nincs pénze most, szóval nem tudom megvenni az Eclipse-t =/ Ez is apám miatt van... nem jött még a gyerektartással -.-' Reménykedek, hogy még ezen a héten jönni fog... ha meg nem, akkor hétfőn tuti. És addigra ki is olvasom a New Moont.

Végül, de nem utolsósorban, tegnap simán leeshetett volna az első hó... de persze csak nyugaton-délnyugaton volt csapadék, itt még eső se esett egy csepp se -.- Na mindegy, végülis annyira nem bánom... úgyis csak látványnak lett volna jó. Persze nekem az is elég... xD

 

ßy ß.
2009.11.04. 14:32

♪: Paramore - Brick By Boring Brick (acoustic version)
hangulat: jó.

 

[szerk. 2009.11.04. 19:14: JELENTEM, LEESETT AZ ELSŐ HÓ. Vagy nem tudom... ezt csak akkor mondják, amikor meg is marad? xD Lényegtelen. Először havaseső volt, aztán tiszta hó... most újra csak havaseső. De elvileg a csapadék is elfogyott, meg amúgy sincs értelme xD De akkoris. Tisztára felpörögtem. Mondanom se kell, kameráztam xDDD]

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr451498400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása