HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.11.14. 13:53 misguided.ghost

#68. - arise and be all that you dreamed.

Nem hiszem el, hogy 9... vagy 10? napja nem írtam -.- xD 

Dehát mostanában folyton olvasok. Hétfőn megvettem végre az Eclipset *_* Mostanra már csak kb 20 oldal van hátra... annyira nem akarom kiolvasni, mert arra késztet, hogy olvassam el a Breaking Dawnt is -_- xD De mostmár nem olvasom ki még1x angolul, hanem megvárom amíg kiadják magyarul. De az júniusban lesz... elvileg :C xD

A másik dolog, ami minden figyelmemet elvonta, az a New Moon... a film *_* Jövőhét pénteken premier... és persze jött a jegyfoglalás, amivel annyi gond és változtatás volt -.-" De mostanra elrendeződött minden, és pénteken 0:05-kor megyek egyik osztálytársammal a premierre *.* Tavaly is az éjféli premierre mentem... annyira jó. Van egy különleges hangulata, vagy nem tudom elmagyarázni... na meg persze a tudat, hogy az elsők között látod :'D

És hogy mi más történt mióta legutóbb írtam...

Múlt hét pénteken megint be lett valami szervezve bnőmnél, de természetesen megint senki nem jött el >< Szóval csak ketten voltunk és dvdztünk :D

Kedden angol OKTV volt. [Országos Középiskolai Tanulmányi Verseny... azt hiszem xD] Aznap elvileg nem kellett volna iskolába mennie annak aki írt, de mi bnőmmel bementünk, mert nem akartunk hiányozni. De mivel a verseny 2-kor kezdődött és nekünk 8 óránk volt aznap, az utolsó két órán nem voltunk ott. Ennek majd lesz jelentősége a következő bekezdésemben... Szóval maga a verseny... feladatlapot kellett kitölteni, 10 feladat volt. 100 pontot lehetett szerezni összesen. 5-ig lehetett írni... én fél öt körül lettem kész. Nem volt annyira nehéz, egy feladat volt ami gáz volt, de az nagyon :| De utólag kiderült, hogy többet is ronthattam, mert 69 pontot sikerült elérnem xD És történetesen 70 ponttól lehet továbbjutni a következő körbe :'D Ez tipikus nálam xD De a tanár aki javította, mondta, hogy itt a suliban soha nem látott még ilyen jó eredményt :| Meg hogy általában mindenkinek ilyen max 30 pontja van xD Tehát gondolom ezért is, meg hát azért egy pont... csaltunk. xD Másnap behívott egy terembe, hozta a megoldáslapot, és beírtam egyet amit nem tudtam :'D Szóval megyek majd a következő versenyre... február 4. Úgy vagyok vele, hogy akarok is meg nem is :/ Egyedül leszek -_- Plusz lesz szóbeli is :| De azt mondta az angoltanárom, hogy majd készülünk rá (Y) xD 
Na szóval ugye aznap nem mentünk angolra bnőmmel. És arra az órára kellett volna megírni egy levelet. De mivel amúgy sem kellett volna ottlennem, gondoltam, nem lesz probléma ha másnap adom le. De az volt... kaptam egy egyest (Y) Na most, általános 6. óta még hármasom se volt. Szóval kicsit kiborultam xD Főleg, hogy azért nem volt teljesen fair... dehát nem érdekel, dicséretes ötös amúgy se lehetek már xD Csak hát ezt most ki kell javítanom... négyesre állok éppen (Y) Ilyen se történt szerintem 6. óta xD Na de mindegy :D

Más... már egy hónap sincs, és szalagavató :| A táncot már átvettük végig, már csak jól be kell gyakorolni. Lassan mehetünk anyámmal cipőt venni :/ xD
Esküszöm, nagyon gyorsan halad az idő... pislogok egyet, és itt lesz az érettségi. Alig várom... :|

ßy ß.
2009.11.14. 13:52

♪: Flyleaf - Tina
hangulat: jó.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr71524618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása