HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.11.28. 14:44 misguided.ghost

#70. - i have been my own enemy.

Olyan jól elterveztem, hogy csütörtökön írok... erre tök szarul voltam -.-"

Szerdán megkaptam a h1n1 oltást... iszonyatosan félek a tűktől, szóval eléggé gáz volt. De tényleg alig fájt, meg semmi... és utána nem is volt bajom, egy ideig. De kb negyed óra múlva kivert a víz, csak foltokban láttam és hányingerem lett... nem bírom pontosan megfogalmazni miért. A sebhely alig fájt, de én nagyon is éreztem. Mintha egy súly húzta volna le a karomat... és valahányszor belegondoltam, hogy egy tűt szúrtak belém, rögtön hányingerem lett. Még órákkal később is... na mindegy, utána szerencsére ez elmúlt, és csak akkor fájt a sebhely, hogyha ráfeküdtem a karomra, vagy ilyesmi. Most meg már alig érzem.
Na szóval, amikor beadták az oltást, még kicsit folyt az orrom, meg néha köhögtem. De azt mondták csak akkor nem adják be ha lázas valaki, és a doktor még meg is nézte a torkomat... és mivel nem volt begyulladva, meg semmi, simán beadták. Na most ugye amit beadnak, az egy legyengített vírus. És lehet "összebarátkozott" [xD] azokkal amik még bennem voltak... mert másnap tök rosszul lettem. 7. órán elkezdett fájni a fejem, utána pedig fáztam. Tánc közben elkezdett fájni a torkom :/ Aztán hazafelé még a buszhoz is futnom kellett -.-" Miután hazaértem, tisztára fáradt voltam... később pedig hőemelkedésem minimum, hogy volt. Ittam egy neocitrant és lefeküdtem aludni negyed 12 után. Úgy voltam, hogyha reggel is szarul vagyok, nem megyek suliba. De szerencsére reggel nem volt semmi bajom, csak fájt egész nap a torkom -.-
Délután miután hazajöttem, beraktam a maradék innivalómat a mikróba, hogy megmelegítsem. Kiszedtem, és beleittam... hát majdnem leégett a nyelvem xDD Még este is éreztem :/ xD
Ma pedig arra keltem, hogy tökre köhögök -.-" Ja, és az orrom is kezd fájni... meg lehet most is van/volt valami hőemelkedés félém. Komolyan mondom, nem hiszem el. Mostmár két hete, hogy beteg vagyok >< Pedig sosem szoktam... csak megfázás, de az is max egy hétig tart. Lefogadom, ha nincs az a hülye oltás, ez sincs. Nem is akartam beadatni, csak anyám ragaszkodott hozzá...

Keddi matekdoga... hát, ez is egyes lesz :D Szívás van. Még direkt matekoztunk vasárnap, és amiket akkor átvettünk, értettem is. De természetesen a tanár a nehezebb fajta feladatokat rakta bele, amiket alig néztem/néztünk át... annyira utálom ezt. Egyszer nem tudna olyan dogát adni, ami egyszerűbb, hogy mindenki szerezhessen egy jó jegyet. Na mindegy, késő bánat... elmondta, hogy még 3 dogát írunk a féléviig... a kettest még összehozhatom.

Ja igen, New Moon. ANNYIRA JÓ *_* Sokkal jobb mint a Twilight, csomó szempontból. [Igen, az egyik az, hogy csorgott a nyálam kb a film felénél xD] Iszonyatosan jó volt a premier. Amikor kijöttünk utána, olyan köd volt *_* Ködben autózni... imádom :D Hazaértünk olyan fél háromra. Tök jó volt, hogy hazahoztak, így legalább esélyem se volt eltévedni mint tavaly... xDDD Utána még négyig neteztünk meg ilyesmi, aztán elaludtunk. Másnap reggel még nagyobb köd volt mint éjjel *_* xDD Azt hittem tisztára kómás leszek, és azt terveztem, délután alszok, de végül semmi. Aztán 11 előtt elment a netem, és úgy döntöttem, le is fekszek, és jól kialszom magam. Hát sikerült... fél egykor keltem másnap xDD Sosem szoktam ennyit aludni :'D
Szerdám pedig megnéztem moziban megint *_* Egyik barátnőmmel aki még nem látta. Másodszorra is ugyanolyan jó volt. Csak az volt szar, hogy a 6. sorban ültünk -_- Életemben nem ültem még olyan elöl xD De segáz.

A héten volt anyám névnapja, és mostohatesóm is felhívta. Mondta neki anyám, hogy nyugodtan jöjjön át, ha akar... és úgy volt, ma jön. De nem hiszem, hogy fog :/ Eleve esik az eső :/ Pedig jó lett volna.

A Shivert kiolvastam [Annyira jó *_* Jövő nyáron 2. rész!], utána ezt is kiolvastam, és mostmár ezt olvasom xD

Ja, és két hét múlva ilyenkor már túlleszek a szalagavatón :| Olyan durva...

Mást is akartam szerintem írni, de nem jut eszembe... mindegy, majd szerkesztek xD

 

ßy ß.
2009.11.28. 14:43

♪: Zebrahead - Get The Party Started
hangulat: beteg, jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr21558686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása