HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.09.07. 20:53 misguided.ghost

#56.

Áááá. Már mióta akarok írni xD Épp ezért már el is felejtettem mit akartam. De azért megpróbálom összeszedni a fontosabb dolgokat...

Suli. Ofő tök jófej :D Meg anyám ismer olyanokat, akiknek a gyerekük a sulimba járt [anyám kb hatezer embert ismer, mivel pénztáros egy boltban xD], és mindenki azt mondja, milyen jól jártunk ezzel a tanárral :D Az angoltanár se rossz, bár még ugye össze kell rázódnunk... meg hát nemtudom, fura. Nem lesz az ugyanaz mint az ofővel volt... Rajzon rajzolunk :D Annyira örültem/megkönnyebbültem. Ugyanis meg voltam róla győződve, hogy a művészettörténet szarság fog rajz címszó alatt futni xD De nem, szóval hurrááá. A tanárnak annyira de annyira idegesítő magas hangja van, hogy az valami elviselhetetlen :| Nehéz lesz megszokni xD

Pénteken két zivatar is volt *_* Ún. nyárzáró front xD Áááá, annyira jó volt :D 8 előtt jött az első, aztán a második kb háromnegyed tízkor. A második komoly volt... felhőszakadás és durva szél. Én persze kint álltam és kameráztam, a szél rámfújta az összes vizet... szószerint remegtem, annyira fáztam xDD Szóval egy megfázás lehetséges :/

Ha már a megfázásról van szó... az egyik kerületi suliban több mint százan megbetegedtek sertésinfluenzával :/ És nálunk is van már pár ember, aki elkapta... az ofő is mondta ma, hogy valószínűleg az egész sulin át fog menni... kissé parálok :| Dehát annyira nem gáz, már ha nem lépnek fel szövődmények... na mindegy, csak reménykedni lehet, hogy nem lesz semmi baj.

Csütörtökön végre jön a kedvenc sorozatom következő évada *.* Amcsiknál persze xD De pénteken rögtön tölteni szoktam. Na, most viszont pénteken moziba megyünk barátnőmékkel, szóval csak később fogom tudni tölteni. Áááá, annyira rossz xD De nembaj. Megéri, mert Végső állomás 4-et nézünk, 3D-ben. Várom :D

 

ßy ß.
2009.09.07. 20:50

♪: Hoobastank - I Don't Think I Love You
hangulat:
okés.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr111366852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása