HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.10.29. 00:31 misguided.ghost

#66. - how could you leave me when i had need of your love?

Nem tudom miért, de nekem most írnom kell xD Lehet azért is, mert kihagytam egy dolgot tegnapelőtt :'D

Szóval úgy tökjól elterveztem, hogy ma elmegyek fotózni... van itt a közelben egy domb, és nem egy valami forgalmas hely, szóval tökéletes lenne. A tetején vannak ilyen fa asztalok, meg ilyesmi... és azt használnám állványként. És csomó ötlet jutott eszembe, amik így a fejemben kib*szottjól hangzanak/látszanak, de persze megvalósítva már nem olyan lenne... xD Na mindegy, de tökre vártam. Megnéztem neten, és akkor még úgy volt, hogy közepesen felhős idő lesz... na mostmár esőt várnak délutánra -.-'' Szóval ennyit a nagy tervemről... de sose lehet tudni... szóval ha ilyen fél 3-3 körül nem fog esni, akkor elmegyek xD Ha más nem, akkor meg holnap... mert a buli úgyis csak este lesz. De mindenképpen most akarom valamikor megcsinálni.
Egyébként annyira de annyira akarom már, hogy legyen állványom. Szóval karácsony, siess xD Mondjuk még természetesen nem beszéltem erről apámmal [hogy is beszélnék, mikor nem is találkozunk...], de szerintem nem lesz vele gond :'D Csomószor fantáziálok milyen jó lesz majd, amikor nem lesz már semmi olyan kötöttség, hogy valamit nem tudok állvány hiánya miatt megcsinálni... akármi jöhet, amit kitalálok *_*
Amúgy persze tegnap is mehettem volna fotózni, csakhogy ugye úgy volt, hogy megyünk este karaokezni [tényleg nem tudom, hogy írják xD]... de egyik bnőm aki jött volna, felhívott, hogy nem jön :/ Így csak ketten mentünk volna, de megbeszéltük, hogy az annyira nem jó... szóval le lett fújva.

Igazából ennyit akartam csak =/

Jaaaj amúgy az alattunk lévő utcában az egyik házon feloltották az égőket *.* Most ez semmi, meg még van két hónap karácsonyig, de akkoris megmozgat bennem valamit xDD

 

ßy ß.
2009.10.29. 0:28

♪: Hurt - Overdose
hangulat: jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr401482856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása