HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.12.09. 21:34 misguided.ghost

#71. - i'm only me and i don't care if you don't like it.

MUSZÁJ leállnom ezzel a halogatással. Csak azt érem el vele, hogy csomó mindent ki fogok hagyni... most se tudom mit is írjak hirtelen, és hol kezdjem xD

Betegség... már nem tudom követni :'D Elmúlt, utána pedig megint megfáztam, vagy nem tudom xD Az biztos, hogy a köhögésem elhúzódott... még most is van egy minimálisan. Ja és tegnap vagy tegnapelőtt újra elkezdtem tüsszögni. De ez is csak olyan napi 3-4 max. Szóval nemgáz.

Múlt héten ki lett osztva a matekdoga... xD 15 pont, és 16-tól kettes. Na most az elvileg "egyes fölé", és valami olyasmit magyarázott a tanár, hogy kettesnek számítja úgyis... xD Hát jó lenne, mert azóta kaptam mégegy egyest (Y) Azaz nem csak én, a csoport 90%-a. Na de erről kicsit lejjebb...
Fogalmam sincs a suliban mi történt még múlt héten xD

Pénteken hazajöttem, nem volt net... mondom oké, várok amíg hazaér a szomszéd -_- Na, ez fél hat után történt meg xD Átmegyek, húzogatok mindent, mégsem jó... ilyen esetben nincs mese, hívni kell a másik szomszédot, aki zseni xD Dehát ők meg nem voltak otthon -_- Nem lett volna akkora baj, hogy nincs net, mert kibírom nélküle, amit azt illeti, egyre jobban... csak hogy délelőtt írt mostohatesóm egy üzit, hogy átjönne szombaton... és akkor persze kellene a net is xD Dehát nemgáz, szombat 1 körül jött át a szomszéd... ő is ott szenvedett, de mégse lett jó... aztán végül betelefonáltunk a szolgáltatónak... kiderült, megszűnt a szolgáltatás xDDD Ugyanis a szomszéd átváltott másik szolgáltatóhoz, és gondolom ezt jelezték egymás között... na, majdnem elkezdtem ott szentségelni, mert a szomszéd elkezdi, az új izét 11-én jönnek megcsinálni... mondom, azért egy hét az mégiscsak durva :| De a másik szomszédom tényleg zseni (Y) Elkezdett turkálni az új szolgáltató szerződéses papírjai között... és ugye a net úgy működik, hogy van egy cím és egy jelszó... és rátalált egy papírra, ahol rajta voltak ezek... bepötyögte, és kiderült, hogy az az előfizetés már él (Y) Azaz van net xD Ráadásul ez gyorsabb :D Csak egy a bökkenő... először olyan átlag kétóránként megszakadt a net, mostanra már egyre gyakrabban -.-" Mondjuk tényleg nem gáz annyira, mert olyan kb max 1 perc múlva vissza is jön magától, dehát idegesítő... majd megkérdem a szomszédot mit lehet ezzel csinálni :/

Na aztán jött át mostohatesóm :D Annyira jó volt már látni... van egy anime, amit mindketten imádunk... azaz eleve ő szoktatott rá xD Két részes film is készült belőle, és annak az első részét néztük délután... meg dumáltunk persze :D Azt mondta, hogy majd valamikor újra átjön, és megnézzük a 2. részt is :D

Vasárnap átjött bnőm matekozni... ez már lassan szerintem hagyománnyá fejlődik xD Elmagyarázta az anyagot, és egész jól meg is értettem. Na és ugye volt hétfőre házi... neki már kész volt, de ott elmagyarázta azt is, és értettem, szóval mondtam, hogy nem másolom le, inkább most az egyszer [xD] megpróbálom megcsinálni magamtól... aha, csak hogy később, mikor leültem megcsinálni, nem értettem egy dolgot, és nem tudtam továbbmenni a feladattal... hát sebaj, gondoltam majd holnap megcsináljuk a suliban. De bnőm reggel fogászatra ment... tehát a másik matekzseni bnőmmel próbáltuk megcsinálni xD De ő se értette azt amit én... szóval végül úgy hagytuk. Eljött a matekóra... természetesen azzal kezdődött, hogy mi volt a házi... és mutassuk a füzetünket :DDDD Azt hittem összetörök valamit... egyből tudtam, hogy kapjuk a karót. Annyira de annyira utálom ezt... amikor kész van a házi, persze SOHA nem nézi meg. Plusz nem értem, mi a f*sznak kell érettségi évben ilyen hülyeségekért bevágni a karókat... más tanár egyszerűen lesz*rja ha nem csináltunk házit... most a mi bajunk, nem? Mi nem gyakorolunk... Vagy max ad egy kis egyest, vagy valami. De nem a matektanár... szóval már 4 egyesem van :D Egyszerűen fantasztikus... Utána majdnem elbőgtem magam, már folytak volna ki a könnyeim... Az oké, hogy még írunk 3 dogát... de azokat legalább négyesre kéne megírnom, legrosszabb esetben hármas... és még úgy talán összehozhatom a kettest. Az egyik doga jövőhéten lesz, szóval vasárnap matekozás (Y) xDD

Hétfőn délután fodrásznál voltam :D Újra lettem melírozva és más lett a frufrum... ilyesmi. Tetszik, csak néhány szál túl hosszúra lett vágva, és nem tudom normálisan megcsinálni... szóval azokat majd lenyisszantom xD

Tegnap délután volt a főpróba szalagavatóra... eddig is tudtuk, hogy nagyon gagyi az osztálytáncunk, de most, hogy láttuk a másik három táncot... egyenesen égő xDD Tényleg annyira jó mindhárom... a miénk se rossz, azaz maga a koreográfia... de teljesen összevissza csináljuk. És már próba sincs több, mert holnap nem ér rá a tánctanár -.-' Pénteken még persze eltáncoljuk egyszer a szalagavató előtt, dehát az semmi... na mindegy, valami csak lesz. Annyira nem érdekel már ez az egész... nem mintha eddig érdekelt volna xD Túl akarok már rajta lenni... csak azt várom, mikor megyünk utána "bulizni" xDD De persze péntek reggel tuti úgy kelek fel, hogy atyaúristen :D Pedig tényleg semmi izé, nem is keringőzök meg semmi... de akkoris.

Ma pedig végre elmentünk anyámmal csizmát venni... ő lenne az :D Annyira tetszik *_* És lehet mostmár kelleni is fog, mert...

...jövőhéten elvileg jön a hideg - és a hó *_______* xDD [Úgyis már rég beszéltem időjárásról :'D] Bár úgy lenne... már nagyon szeretném... majd kiderül.

 

ßy ß.
2009.12.09. 21:30
21 days left.

♪: Smile Empty Soul - Adjustments [kínomban már mindenféle "régi" zenét hallgatok mostanában... MUSZÁJ új zenét keresnem... de természetesen ezt is halogatom már egy ideje (Y) xD Na de majd most, amint befejeztem az írást...]
hangulat: jó.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr521586907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása