HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.04.16. 21:00 misguided.ghost

#22.

Hát akkor... hivatalosan... VÉGE VAN A SZÓBELI VIZSGÁIMNAK.

És még megbuknom sem sikerült.

Marketing. Iszonyatosan féltem, be se akartam menni a terembe... az 5 tételből az utolsó hármommal még nagyjából ellettem volna, még talán az elsővel is... de ott imádkoztam, nehogy a kettes jusson nekem, mert akkor ott helyben szívbajt kapok. Ötösével kellett bemenni a terembe... ha egy ember kijött, ment be egy másik... így igazából csak az első 5 ember húzhatott tételt, a többinek az jutott, amit az írt aki kijött... és nekem akkora mázlim lett, hogy osztálytársam a négyest húzta, amit még talán a legjobban tudtam :) Meg voltak adva miket kell kifejteni, és sorban eszembejutott szinte minden. Volt még feladat is, nagyon egyszerű volt... négyes minimum lett :)
Amikor végül kijöttem a teremből, azt hittem, ott sírom el magamat az örömtől... :D

Utána még várnom kellett jó másfél órát, hogy sorrakerüljek angolon... az angol három részből állt... először kérdezett 8 kérdést a tanár... utána volt egy párbeszéd... végül a képleírás. Minden jól ment, bár a képleírást eléggé megszívtam... ugyanazt húztam, amit első félévben egyszer feleléskor... és akkor sem ment... hát most se nagyon xD Ezért úgy gondolom lehet nem lesz meg az ötös... de nem akkora tragédia. :)

A lényeg hogy... túlvagyok rajta, vége van, nincs tovább, ennyi.

Ja, és ma volt törióránk, és már el is mondták a vizsgaeredményeket... HÁRMAS LETT!!! Ezt úgy, hogy szinte mindent forrásból írtam ki. :D

ISZONYATOSAN BOLDOG VAGYOK.

Az írásbeli vizsgáim nem igazán érdekelnek... angol-nem is mondanék semmit xD; matek-nem lesz gáz szerintem, annak ellenére sem, hogy nem vagyok jó belőle; közgáz-csak feladatok lesznek, amik nagyon egyszerűek... talán még egy kevés elmélet, de az semmi :D

Áááá, igazából még fel sem fogtam a dolgokat :) Túlvagyok a vizsgán, gyönyörű az idő, holnap megyek fodrászhoz, szombaton szülinapom... :D

Szép az élet... legalábbis most szépnek látom. :)

Mégegyszer köszönöm mindenkinek aki szorított :)

 

ßy ß.
2009.04.16. 17:37

♪: Paramore - Fences (live in Chacago)
hangulat:
madarat-lehetne-fogatni-hangulat. xD

 

[ui.: épp publikáltam volna a bejegyzést amikor elment a net... ezért nem stimmel a dátum.]
 

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr151069502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IL GATTO (törölt) 2009.04.16. 22:35:14

Nagyon ügyes vagy! :-)
Készülj a holnapi hidegfrontra, hátha bedörren Pesten is. :-)
Ha tudod, akkor figyeld a felhőket, kb. 10 és 13 óra között halad át Pesten a front, közvetlenül alatta szép görgőfelhő lesz látható szerintem, mivel gyors mozgású lesz. ;-)

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.04.16. 23:13:25

köszönöm :)
hát jólenne, ha bedörrenne.. :D
sajnos suliban leszek.. de majd próbálkozok :D

haley. 2009.04.17. 14:10:25

*tapstapstaps&sikítozás&nagyölelés*
már tegnap is mondtam, de ezt most olvastam és graaaaaat^^

IL GATTO (törölt) 2009.04.17. 21:46:53

Előre is boldog születésnapot! :-)

stormhunter 2009.04.18. 07:10:37

Gratula a vizsgákhoz, és Isten Éltessen!:)

haley. 2009.04.18. 10:56:19

ittis boldog szülinapooooooooot :D(Y)xD(L)
süti beállítások módosítása