HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.04.15. 17:44 misguided.ghost

#21.

Csak mert megigértem...

5 perce értem haza. Ki vagyok borulva, hisztizek. Nincs időm enni, nincs időm semmire. Nem tudok marketingből egy árva szót se, most leülök és nekiállok tanulni... 11-ig fel sem állok.

Töriből Periklész kori Athént húztam... ami alapból gáz, mert én a Szolón és Kleiszthenész kori Athént tanultam meg, Periklészről meg kb. két mondatot tudtam amit elmondtak nekem róla... de forrásból sikerült sok dolgot kiírnom, és a tanár belekérdezett abba is amit megtanultam, szóval kettes minimum lesz, és ezzel nekem már tökéletesen megfelel.

A magyar meg... most mondjam, hogy mázlim volt? :) Mielőtt bementem volna a terembe, pont azon gondolkoztam, mekkora lenne már, ha nyelvtanból azt húznám amit akarok... azaz a nyelvváltozatokat... hát nem azt húztam? :D Irodalomból pedig Petőfit és az ő forradalmi költészetét... úgy érzem mindkettő jó lett, elmondtam mindent... :)

Szóval a felén túlvagyok, de a nehezén nem.

Most mentem is, mert tényleg nem érek rá semmire... még a szöveget leformázni se. Majd este...

 

ßy ß.
2009.04.15. 17:43

♪: most az egyszer semmi.
hangulat:
hiszti.

 

 


Nem írok újat, inkább megszerkesztem.

Szóval elvonultam tanulni... először nagy volt bennem az elszántság... megtanultam egy oldalt, aztán ott besokalltam. Ültem a földön és kitört belőlem a bőgés... leesett, hogy totál reménytelen az egész... a negyedét se tudnám megtanulni annak, ami kell, és már se fizikai, se lelkierőm nem volt tanulásra... Még anyám előtt is sikerült sírni, pedig sosem szoktam... szegény hirtelen nem tudta mit csináljon velem... elkezdi, főzzön kávét? Netán hozzon csokit? Vagy tökmindegy, csak hagyjam abba xD Tök aranyos volt :D Mondjuk elhallgattatni jó félóráig nem tudott...
Na aztán kitaláltam, hogy kijegyzetelem a főbb pontokat, és legalább azt megtanulom... és ezek tényleg csak a főbb dolgok, kifejtés és a fogalom taglalása nélkül... és ez is 3 oldal lett. De megtanultam végül... egyszer átlapoztam a füzetet... és közben rájöttem, hogy 3 anyagot még úgyahogy lehet tudnék is... szóval talán van rá esély, hogy meglegyen a kettes... mostmár ez a fő célom.

Amúgy angolból is csináltam valamit, mert azért mégis... átlapoztam a füzetemet (Y) xD Nem aggódok túlságosan... pedig a másik csoportból kb. 10 ember megbukott...

Na, de most befejezem... hamarosan el is megyek aludni... minél előbb fekszem le aludni, annál előbb lesz reggel, és annál előbb túlleszek az egészen... mert mostmár nem érdekel semmi. Csak végre túl akarok lenni rajta.

Holnap jelentkezem.

 

ßy ß.
2009.04.15. 22:31

♪: A Day To Remember - Welcome To My Family
hangulat:
olyan... beletörődős.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr871066990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.04.15. 19:54:05

Mondtam én hogy nem lesz az olyan rossz, grat előre is :) Ja és ne tanulj túl sokáig mert el fogod felejteni... tapasztalat :)

IL GATTO (törölt) 2009.04.15. 20:01:29

Micsoda hírek! :-)
Hajrá holnapra is, ezek szerint már csak 1. :-)

haley. 2009.04.15. 22:18:19

még mindig nagyon (yn)
és az eddigiekhez is grat^^

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.04.15. 22:21:16

@IL GATTO: nekedis köszi, még mindig :D mm vizsga 1? mert akkor 2...csak az angolt meg sem említem xD
süti beállítások módosítása