HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.03.18. 20:25 misguided.ghost

#11.

Közkívánat :D + unalom + Született Feleségeket akartam nézni, de pont rámírtak msnen + találtam cuccost. xD

 

 

It was only a hot summer night
But from then, i never felt myself alright
He broke my heart apart to pieces
I never looked up again to see his
Eyes,his cheek,his hair,his adorable face
All the things i ever loved and now i hate
The moment i saw him with that girl
Broke apart my soul,my heart,my world
The pain i feel,it's simply unfair
I would never do the things they dare
I will never understand how he could be this cruel
I just cannot believe that he tricked me like a fool
I see his dignity though,there's guilt in his eyes
He really wanna undo this,he's sick of his fights
He was scared,he lead the wrong ways
He can't believe the things that he says
He is a victim but also his the blame
He's just shouting and repeating my name
But i'm not here anymore,there's enough hate
He's trying to stop me but it is too late...
I'm running away with my desperate thoughts
I want him to suffer,to handle his faults
I'm seeing the last way,i'm seeing the lights
Now my life is over,it's not more,only lies
My life is done,my brain is all mad
I'm saying his name with my last breath...

 

 

Ennyiiii. Többet nem rakok, mert el fognak fogyni lassan. xD

Mostanában nem nagyon szoktam írni... alkotói válság :| xD Ami hülye szó, mert nincs itt semmiféle alkotó :D Amúgy... ezt most csak "megsúgom", de pár hete egy regényfélét is elkezdtem írni. RÁADÁSUL MAGYARUL! xD Annyira azért én sem vagyok profi angolos, hogy angolul kezdjek írni nagyobb terjedelmű dolgokat. Még magyarul sem hiszem, hogy összejön... :D Írtam eddig 2,5-3 oldalt xD És most azt hiszem tutira nem fogok haladni semmit... tényleg neki kéne ülni már a tételeknek. Elvileg egy hónap múlva már túl is vagyunk a vizsgák háromnegyedén, és még bele se kezdtem semmibe. Sőt, a tételek sincsenek meg még mindig. De meglesznek. Akkor is meg fogom csinálni. xD

Amúgy azt muszáj megemlítenem, hogy szörnyen Született Feleségek függő lettem az utóbbi hétben. xD Egy hete kezdték el tv-ben az 5. évadot, amiből nekem 2 rész már le volt töltve hónapok óta, sőt, meg is néztem őket, de utána valamiért nem töltöttem tovább =/ Most viszont...xD A napi két rész a minimum, hétvégén volt 3 is :D Csak az a baj, hogy már csak azt hiszem 3 rész van hátra :| xD Valahogy majd csak kibírom.

Ja és nem kerekedhetek felül a tényen, hogy ma HÓZÁPOR VOLT. Wáááá. xD Bár mostmár iszonyatosan akarom az első zivit..

Végevége. :D

 

ßy ß.
2009.03.18. 20:22

[pontosan egy hónap a szülinapomig. :D]

 

♪: Nem vállalom fel :$ xD
hangulat:
jó.



 

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr861010556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.18. 20:31:40

Na akkor. 1st.

A vers megtörtént esetet dolgoz fel? :)

Btw milyen vizsga? Érettségi?

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.03.18. 22:34:57

nem..agyszülemény xD
háát az majd jövőre...Évvégi vizsga, a sulim szivatása.. de érettségi tárgyakból van, szóval kisérettséginek lehet nevezni.. és a legrosszabb, hogy szóbeli :S

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.18. 23:11:02

Hehe ne tudd meg mennyire laza az érettségi...anno szétparáztuk a fejünket elötte és ahhoz képest teljesen laza volt, főleg a szóbeli. Már bánom h annyit tanultam elötte mert rohadtul nem érte meg :D szóval csak nyugi, annyira nem rossz mint amilyennek kinéz :)

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.03.19. 16:20:43

Hát reménykedek.. :D Igazából csak a töri az ami parás számomra, utálom és semmit nem tudok =/ Meg hát a matek... -.-" xD

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.19. 16:29:55

Töri nemgáz :) Írásbeli az sima, szóbelin mondjuk mákom volt mert olyat húztam amit nagyrészt ki lehetett nézni atlaszból ^^

Matekkal meg sosem volt problémám de persze embere válogatja. De azért kell szerencs is az ilyenhez, hálistennek én mindig belenyúltam legjobb tételekbe stb :) Mindenesetre sok sikert így előre is.

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.03.19. 21:27:34

na, nekem tuti nem lesz mákom :D
Matekból én mindig gyenge voltam. Különtanárral vagyok kettes =/ De majdcsak lesz valami.
Köszönöm szépen :)

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.20. 00:49:17

Kishitű :D

Hát akkor matek tényleg gáz lesz igy :/

Btw tökjó h ilyen sokan kommentelnek rajtam kívül. De elgalább nem kell visszaolvasni ^^

stormhunter 2009.03.20. 16:02:53

Gratula a versekhez, tehetséges vagy!
Idegen nyelv tagozatos suliba jársz?

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.03.21. 11:19:58

@habba habba: nem kishitű...realista xD
igen...matekfúúj.
hát ja...nagy a tömeg xD

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.03.21. 11:21:02

@stormhunter: Köszönöm :)
Nem, normál tagozat, de emelt óraszámú angol :D

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.21. 11:53:53

Tényleg, anglia, usa ? Voltál már ott?

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.21. 14:34:36

Én eddig voltam 1,5 hónapot Angliában, egyet Németországban (ez munka miatt), meg legkésöbb nyáron megyek majd remélhetőleg még valahova szintén meló miatt... hogy hova még nemtudni :D

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.03.23. 17:26:48

Hát a céges utazás annyira nem jó max hétvégente van idő nézelődni bár amilyen lusta vagyok... inkább alszok fél napig minthogy megmozduljak xD
süti beállítások módosítása