HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.08.10. 21:58 misguided.ghost

#50.

Nem így terveztem az ötvenediket. Nagyon nem.
De mivel a blogot magamnak írom, és most hirtelen minden kikívánkozik belőlem, muszáj írnom. Úgysem volt még [szerintem] depis bejegyzésem.

Most legszívesebben ordítanék.

Először is, ma volt itt apám meg mamám, és odaadták a névnapi pénzemet. Mivel nem olyan sok, eldöntöttem, hogy nem megyek a héten se strandra, se teaházba, semmi hülyeségre nem költök. Amiket venni akartam, azokból is csak a fontosabbakat veszem meg. Meghagyom a pénzt Balatonra, mert anyámnak amúgy sincs pénze, ne kelljen már még többet beleadnia...

Hogy mindenki képben legyen: nem tudtuk mikor megyünk Balatonra, csak azt, hogy kb aug.  14-16 környékén. Én mondtam, hogy nekem személy szerint minél előbb, annál jobb, mert akkörül esedékes az... egyhónapban egyszeri dolog. Így legalább 1-2 napot kiélvezhettem volna. Erre az előbb kiderült, hogy ezen a héten már biztos nem megyünk, sőt, teljesen bizonytalan mikor megyünk, de valószínűleg jövőhéten. Szóval teljesen biztos, hogy nekem nem lesz jó. Persze, mint minden, ez is megoldható, de nekem az nem megy. Szóval, végülis az lesz, hogy nem fogok menni. Ez az egy lehetőségem lett volna valami nyaralásfélére, dehát ennyi... elúszott.

Ennyit akartam csak írni.

 

ßy ß.
2009.08.10. 21:51

♪: Chevelle - One Lonely Visitor
hangulat:
sírnivágyós

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr1001301539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.08.12. 21:41:31

Szia!

Sajnálom, hogy ilyen szomorkás hangulatú lett a jubileumi bejegyzésed. Tudom, mit érzel, én is így jártam egy hónapja, de már csak azért is elmentem az illető nélkül Velencére...
Kimondottan tetszik az új fejléc!:) A kislány épp az utolsó lépéseit teszi, mielőtt belevág a villám a lufikba.:D
Na jó, nem vagyok ennyire gonosz.:)

Ja, az az így jártam dolog, azt akarja jelenteni, hogy lemondta az illető a találkát, és nem pedig a bizonyos esemény miatt!:) Ne tessék félreérteni! 8-ß :P
süti beállítások módosítása