HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.05.03. 21:57 misguided.ghost

#26.

Najó. Igazából már napok óta akarok írni, de nem igazán volt miről... nem mintha most lenne xD De mégis több.

Csütörtökön du. ballagáson voltam, természetesen semmilyen zivatar nem volt, de még zápor se xD Valami zápor széle érintett talán, mert kifutószele volt... de ennyi xD

Pénteken kb. idegbajos voltam egésznap. Folyamatosan Budapesttől keletre alakultak ki zivatarok, és egyszerűen minden elkerült... najó, végülis nem lett annyira rossz nap, mert fél kettő körül jött egy felhő amiből dörgött (Y) Kb. három dörgést hallottam, de mázlim volt, mert az egyiket, ami a leghangosabb volt, pont felvettem :D Azután fél hat körül megtörtént maga a csoda, kaptunk egy egész normális záport... najó, normálisnak nem igazán nevezhető, de határozottan esett. xD Annyira de annyira ritkaságszámba megy az eső, hogy szószerint kiálltam rá :D Pedig amúgy nem szeretem az esőt, kivéve a meleg nyári záporokat... És végül, a nap befejezéseként, valamikor 6 körül mégegy dörgést hallottam. :D
Aztán szombaton reggel jött a hidegcsepp, és kaptunk mégegy záport. (H) xD
Okééé, befejeztem :D

Más nem is történt, egészen máig. A mai napom iszonyatosan jóra sikeredett. :D
Fél egy körül jött értem apám, mentünk mamámhoz. Mamám szokásosan teletömött mindenféle kajával, köztük krémessel is (L) xD Imádok ott lenni... Kisebb unokatesóm eléggé megnyúzott ma... lelökött az ágyról, brutálisan megcsikizett, LEFEJELT! xD Azután csatlakozott a nagyobbik is... rámpakoltak egy halom párnát, és rajtam ugráltak xDD Mondjuk élveztem :')
Utána apám hazahozott, és végre MEGKAPTAM A TITOKZATOS AJÁNDÉKOMAT. És mi az? Twilight DVD *_* Ha így utólag belegondolok, teljesen logikus, de eszembe se jutott, hogy ezt kapom xD Annyira örülök neki :D
Aztán beugrottak anyám tesójáék is :D Nagyon rég nem találkoztunk, szóval ennek is örültem :)

Holnap élvezem az egynapos érettségi szünetemet... magyarul megpróbálok egy picikét matekozni, mert azért mégis xD És talán elkezdem átnézni a közgáz feladatokat...

Írnom mostmár tényleg nagyon kéne... annyi kezdemény van piszkozatként a telefonomban, itt-ott az asztalomon papírfecniken... de sosem tudom őket továbbírni vagy összerakni :/ Gondolkoztam, hogy jövőhét után lehet megpróbálom továbbírni az elkezdett regényemet... meglátjuk mire megyek vele. xD
Na de előások egy régit :D

 

 

 

i can't pretend anymore
baby,it's like you were more
my feelings are mixed inside of me
this current desire cannot set me free
twisted
and broken
what's going on?

it started like a silly game
but now it's not that game we play
the reality's almost gone away
i cannot find the words to say
distraught
confused
what's going on?

 

 

 

Úristen, de gagyi. xD

Na, befejezem.

 

ßy ß.
2009.05.03. 21:53

♪: Ill Niño - I Am Loco
hangulat:
jó.



 

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr591101160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása