HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.02.04. 16:57 misguided.ghost

#1.

Mit is kéne írnom...hát szóval itt vagyok.

Régóta megvan ez a blog, és sokáig nem tudtam mit kezdjek vele. Még most sem tudom biztosan... Tervezem hogy esetleg megosztom a versféleségeimet...mert hogy szoktam írogatni. Abszolút hobbi szinten, egyik "művem" sem mondható csodálatosnak, sőt...mivel legtöbbször angolul írok, könnyen előfordulhatnak hibák is. De azért törekedni szoktam rá hogy ne legyenek [:

Lehet hogy valamilyen szinten apró cseprő dolgaimról is írok keveset...vagy esetleg többet. Bár szerintem inkább keveset mivel az életem elég unalmas és szinte alig történik valami [:

Azzal is tisztában vagyok hogy lehet hogy senkit sem érdekel amit írok...könnyen lehet. De nem is az a cél. Hogy mi a cél?....gyakorlatilag nincs cél. Csak dolgok vannak amik kikívánkoznak belőlem. :D

Hát szerintem ennyi is lenne. Lehet még ma előkeresem a verseimet és elkezdek felrakni belőlük [:

 

ui.: innocentmurder. Irtó hülye név. A Good Charlotte 'In This World (Murder)' című számának dalszövegéből hoztam valahogy össze xD Ha most regelnék, tuti valami normálisabb nevet választanék. De nem akarok újraregelni. Szóval marad ez. xD
Ugyanez igaz a blog nevére is. Iszonyat. De sebaj :')

SZERK. 2009.02.09. 22:57: Huhúúú. A sok eszemmel rájöttem hogy a nickemet igenis tudom változtatni. Szóval megtörtént. xD

 

ßy ß.
2009.02.04. 16:50


♪: Death In The Park feat. Hayley Williams - Fallen
hangulat: szürke...mint kint az ég. Bár ha jobban megnézem, inkább rózsaszín az ég. xD




 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr30922665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása