HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.07.24. 11:43 misguided.ghost

#46.

Tegnap megnéztük a hp6-ot.

ISZONYATJÓÓ. Nekem nagyon tetszett :D Bár idegesít, hogy ennyi mindent változtattak, viszont bekerült pár olyan rész, aminek nagyon örülök :D Dumbledore halála meg... hát nekem már folyt volna ki a könnyem, csak mondom magamban, NEM SZABAD! xD
Utána jövünk haza... már a kerületben vagyunk... épp akkor jött a busz, amikor odaértünk a megállóba, szóval mondjuk egymásnak, mekkora mázli xD Na persze... csakhát ment a busz 2 megállót, aztán megállt. Pár másodpercig mindenki csak tanakodott, hogy mi a fene, meg nézelődtünk ki az ablakon... megláttam sétálni egy csomó embert, mondom dejó, ebből jó már nem sülhet ki xD Aztán megszólalt a busz rádiójában a sofőr, hogy baleset volt, és hogy áll a forgalom teljesen -_- Elkezdett ott tanakodni pár utassal, hogy ki lehetne kerülni meg elmenni másfelé, de végül arra jutottak, hogy a sofőrnek meg kell várni amíg a központ visszaszól, hogy mehet-e más útvonalon -.-' Na, én meg mondom, biztos nem fogom azt kivárni, szóval szálltunk le, és gyaloglásra fel! xD Elég messze lakunk onnan, ami azt jelenti, hogy olyan 25-30 percet tuti sétáltunk... a 35 fokban. Majdnem kinyúltunk mire hazaértünk xD Szóval igazán kalandos volt.

Mostanában rákattantam egy játékra, amire már tavaly nyáron is rá voltam, csak utána feledésbe merült valahogy xD Audiosurf. Hát számomra a világ legjobb játéka. Egyszerűen imádom :D

Ma hajnalban pedig rádöbbentem, hogy ez a nyaram egy nagy szívás. És ez már nem is fog változni. Hiába az esetleges balatoni nyaralás a barátnőimmel... persze, szórakozásnak jó lenne, de azok a barátnőim nem igazi barátnők. Az igazi barátnőimmel úgy tűnik, nem fogok találkozni. Egész évben erre várok, hogy végre legyen nyár, és találkozhassunk, és most nem fog menni. Elment másfél hónap semmittevéssel, hátravan még egy, ami már semmire nem elég... és a legrosszabb, hogy néha úgy érzem, csak én sürgetem ennyire a találkozást. Hogy csak engem érdekel ennyire és visel meg ennyire. De biztos bennem van a hiba...
Gyűlölöm a távolságot. Ha nem létezne, lehetnének rendes barátaim.

Amúgy valamelyik nap majd fejlécet és kinézetet akarok váltani... meglátjuk mi lesz belőle :')

Most megyek és felöltözök xDD

 

ßy ß.
2009.07.24. 11:39

♪: Paramore - Let The Flames Begin (live in Chicago)
hangulat:
okés.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr201264785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.07.24. 21:25:10

Szia!
Ha igazi jóbarátnék, akkor biztosan össze tudtok hozni egy találkozót. Hiszen ha valaki akar valamit, akkor bármikor tud időt szakítani rá...
Most is csak azt tudom mondani, hogy gyere el Paloznakra!;) Aug. 10-ig tudsz jelentkezni.
süti beállítások módosítása