HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.06.26. 22:38 misguided.ghost

#39.

Zivatar.
Ma is. Tegnap is. Azelőtt is.
Úgy érzem magam, mintha leköltözött volna a menny, csak az én kedvemért.

Tegnapelőtt... DK felől közeledett a cucc... nem hittem volna, hogy ideér, de ideért xD Volt 3 iszonyat közeli lecsapó... az elsőnél kint kameráztam és majd elállt a szívverésem :') Utána felhőszakadás meg minden ami kell.
Tegnap... hát, a tegnapi durva volt. Nem néztem volna ki ezt egy monocellás zivatarból... az egyik az, hogy hosszú ideig tartott; a másik pedig, hogy iszonyatos felhőszakadás volt... na meg a villámok. A legdurvább résznél betelt a memóriakártyám... áá, nem kezdtem el hisztizni xD És akkor gyorsan dughattam fel gépre a fényképezőt, de mire felrakta, a durvulásnak vége lett. De gyönyörű villámokat még tudtam lekapni. És ha mindez nem lett volna elég, elvonulta után É felé folyamatosan lehetett látni villogásokat, utána ÉK felé is... fogtam magam, és felsétáltam a fölöttünk lévő utcára, ahonnan jó a kilátás :D És kameráztam folyamat xD Fotózni is megpróbáltam, de ahhoz túl messze volt, hogy látszódjon is valami. De olyan villámshow volt, hogy húú... alig tudtam bejönni xD
Ma pedig mondhatni semmi nem volt... egy harmatgyenge zivi... azt se tudtam, honnan dörgött, de néha dörgött, közben gyengén esegetett. De akkoris zivi volt xD
Szóval elmondhatom, hogy ez volt zsinórban a 3. tökéletes napom. Nem akarok csalódni a holnapban sem xD

videók itt

képek itt

Úgy igazából több mondanivalóm nincs is... semmi érdekes nem történt, itthon ültem végig.

Ennyiiii.

 

ßy ß.
2009.06.26. 22:36

♪: The Offspring - You're Gonna Go Far, Kid
hangulat:
jó.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr821211024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.06.27. 12:03:55

Szia!
Nagy ugye, hogy ami késik...:)
Jók lettek a képeid, meg a videóid!
A 25-e az kemény volt erre is. Mikor az esti villámshow-t filmezted, akkor ért fölém az özöznvíz. Előtte folyamatosan fotóztam, a lemenő nap alásütött a vonalba rendeződött zivataroknak, eszméletlen látvány volt. Aztán mikor megjött a vihar már csak videózni volt értelme. Volt, hogy másodpercenként villámlott.
www.metnet.hu/?m=forum&topic
=hoeszivatarlesen&fromto=102508a102508
Készítsd a géped, mert ma is jön a műsor délutánra!:)

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.06.27. 12:20:48

szia :D
köszi :) a te videóidat pedig már akkor megnéztem amikor belinkelted metnetre :D jók lettek, látszik, hogy villámlott elég rendesen...
és igen, épp most rakom fel a gépem, nehogy megint megtörténjen a memóriakártyás bravúrom xD
süti beállítások módosítása