HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.06.23. 22:17 misguided.ghost

#38.

Tudom.
De tényleg alig történt valami.

Kedden jöttek át a csajok filmetnézni. Néztünk is kettőt, utána kb hajnali 3-ig röhögtünk meg beszélgettünk. Olyan jó volt :D

Utána nem történt semmi. De tényleg. Gépeztem meg tv-ztem egésznap. Mindennap.

Tegnap is dvd-zés volt, csak egésznapos és barátnőmnél :D Már délre átmentünk, és csak ma kora délután jöttem haza. 4 filmet néztünk ha jól emlékszem... hajnalban pedig szokásosan ránkjött a hülyeség xD Annyit röhögtünk... meg elkezdtünk embereket hívogatni és belehörögni a telefonba xDDDDD Hajnali 3-kor :D Áááá, iszonyatosan jó volt. Alig várom a következőt :')

Ma délután volt az évzáró. Azt hittem a szokásos egyórás ünnepség lesz, utána pedig az ofő fog még fél órát beszélni mielőtt odaadja a bizonyítványokat... erre nem. Csak 20-25 perces volt az ünnepség, és az ofő SEMMIT nem beszélt az évről. Aláírtunk egy papírt, hogy átvettük a bizit, azután odaadta... és ennyi. Annyit mondott, hogy "kellemes nyarat, sziasztok... mehettek haza"... és mentünk is xD Szóval kellemeset csalódtam :')
...ahogy a bizimben is. Hát ilyen nincs :D

  • Irodalom - 5
  • Nyelvtan - 5
  • Töri - 3
  • Társ. ism/etika - 5
  • Angol - 5 [a D-met sajnálom :( xD]
  • Matek - 3 [!! xD]
  • Tesi - 4 [!! ez is... mindig hármast kapok xD]
  • Info - 5
  • Közgáz - 4
  • Marketing - 4
  • Olasz - 5D [azért nem nagy szám, mert kb az osztály felének dicséretes xD]

[A magatartásom és a szorgalmam egyaránt négyes amúgy, de az úgysem számít xD]

(Amúgy ezt szépen megcsináltam táblázatba, de mikor teleírtam a táblázatot, nem tudtam, hogy nyomjak utána entert -.- xD)

És anyám 4,33-nak számolta az átlagomat. NÉGY EGÉSZ HARMINCHÁROM. SOHA nem volt ilyen jó átlagom. Maximum általános első-másodikban, dehát az... xD Szóval annyira jó :DD
És hivatalosan is vége van a sulinak. :D

Ennyi.


ßy ß.
2009.06.23. 22:14

♪: Skillet - Whispers In The Dark
hangulat:
jó.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr871204404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása