HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.06.11. 22:24 misguided.ghost

#36.

Előszöris,
EGY NAP VAN HÁTRA. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.

Kezdem az elején.
Kedd este barátnőmnél aludtam... hárman voltunk végül. Horrort néztük, de végigröhögtük :D Nagyon jó volt. Aztán múzeum... az volt a feldaat, hogy 4 részre lett bontva az osztály. Mindegyik csoportnak különböző kiállítást kellett megnézni és kitölteni ilyen feladatlapot. Nekünk ilyen török szőnyeges izé volt -_- xD Utána pedig plakátot kellett készíteni a témáról. Na az vicces volt xD Ugyanis leültünk ilyen asztalokhoz, hogy megcsináljuk a plakátot... és minden csoport kapott egy tál cseresznyét :D Na és akkor ragasztgatunk a kartonra, meg ilyesmi, erre mondom, rakjunk már rá egy cseresznyét a plakátra xDDD Felragasztottuk. Utána pedig a maradék papírfecnikből kiraktunk a plakátra egy virágformát... és a közepébe is raktunk egy cseresznyét xDDD Végül egy ilyen papírból kivágott török ember vállához is raktunk egyet batyuként :'DDD Annyit röhögtünk :D
A délutánom/estém pedig... nincsenek rá szavak. Kipattantak zivatarok a Balatonnál, de a sok rossz tapasztalat után nem reménykedtem semmiben. De utána elkezdett dörögni :DD És kitartóan közeledett a cucc. Szórta a villámokat rendesen, és akkorákat dörgött, hogy azt se tudtam, mit kezdjek magammal :D Főleg miután megláttam egy falfelhőt. Ésigeeeen. Szupercella volt :DD Folyamatosan kameráztam... és idegbeteg voltam xD Anyám mindig belebeszélt a felvételekbe, én meg ott szidtam -.-" xD  De ilyenkor számomra tényleg nem létezik semmi más a zivataron kívül xD Totális transzba estem... Na és akkor egyszercsak leszakadt az ég. És megérkezett a jég. Olyan 2-3 percig felhőszakadás volt. Mikor elvonult a zivatar, állt a víz a kertben :D Annyira élveztem az egészet. Imádom a zivatarokat (L)
És mintha eddig nem lett volna tökéletes a napom, fél 12 körül elkezdett villámlani és dörögni DNY felé :D Jött egy cella, minket szépen kikerült, de olyan villámokat szórt, hogy egy szavam se lehetett. Kb fél órát álltam kint az udvaron a fényképezőgéppel xD
Természetesen végigfotóztam a napot...

-képek itt

és itt

-videók itt

Ma sportnap. Természetesen be kellett mennem... anyámat nem tudtam meggyőzni, mint ahogy előre gondoltam. De nem volt gáz :D Az első feladat az volt, hogy futni kellett olyan kb 2 kilóméteres távot... na, én végigsétáltam zenével a fülemben, mint tavaly :D A fene fog futni, főleg hogy 25 fok volt. Utána lejátszottam pár pingpongmeccset... szépen vesztettem :D Utána csak lézengtünk, végül fél 12-kor hazaindultam xD

Ma délután minden zivatar elkerült minket, de volt egy cella közel hozzánk délre... szépeket dörgött és láttam egy lecsapót :D Szóval ez a nap sem volt teljesen érdektelen xD

Na hát kb. ennyi :D

 

ßy ß.
2009.06.11. 22:22
AKÁCIÓ!

♪: Billy Talent - Diamond On A Landmine
hangulat: jó.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr311179946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.06.12. 14:06:03

Szia!
Látom végleg eltűnt mindenki, de sebaj, néha írogatok pár mondatot.:)
Látványos képeket csináltál a szupercelláról, ami már az összeomlás határán volt, mikor odaért hozzád, így nem lett komolyabb jégeső meg vihar nálad.
Én is végig tudtam követni az életciklusát, tökéletesen látszott minden rá jellemző képződmény, majd ahogy beért Bp-re körbetkeredett a csapadék a falfelhő körül, és tönkretette a cellát. Így láttam én az SC-t itthonról: stormhunter.multiply.com/ photos/album/17/Szupercella_2009._06._10. Az utolsó képeken ért Bp-fölé, ott már látszott, ahogy körbetekeredett a csapadék és megfojtotta a feláramlást. Egy pano: img4.tar.hu/stormhunter5/img/38228132.jpg#3 Szép volt, várjuk a következőt!:)

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.06.13. 12:45:08

Szia (:
Hát végülis nem bánom, hogy nem volt durvább jégeső.. anyám rendesen szentségelt volna, hogyha szétveri a virágait :D Nagyon jó volt ez így, még szép, hogy várjuk a következőt :D
A képeid pedig nagyon jók lettek :D
süti beállítások módosítása