HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.04.21. 19:54 misguided.ghost

#23.

Jajjj. Írni kéneee... és fejlécet is kéne csinálni.

Hát jó, úgyis van kedvem hozzá xD

A szülinapom megvolt... mégegyszer köszönök minden köszöntést [:
Semmi nagy buli vagy ilyesmi nem volt... sose szerettem az ilyeneket. Nem szeretek a középpontban lenni... nem azt mondom, hogy nem szeretem ha foglalkoznak velem, de nincs rá szükségem... Meg amúgy is, számomra a szülinapom mindig is ugyanolyan nap volt... na persze, azért jövőre más lesz. xD
Azért vasárnap volt egy kis összejövetelféleség... átjöttek a szomszédék, és a mostohaapám... és ennyi xD Ők kint elvoltak a nagyszobában, én meg az idő kb. felében ott sem voltam xD Kaptam egy isteni tortát... és sunyiban boroskóláznom is sikerült xDDD (A)

Időjárááás... pénteken barátnőmmel bicikliztünk suliba (H) xD Hazafelé a legnagyobb esőben jöttünk, jól el is áztunk :') Aztán mentem fodrászhoz... máshogy lett vágva a frufrum és új melírozás xD Délután pedig jégesőnk volt *.* xD Meg olyan brutál felhők... imádom fotózni őket. Bár mindent imádok fotózni. xD

És most pedig unalom van... és végre a suliban is (Y) Jó, nem teljesen, dehát ilyen dogák beleférnek xD Ezekután...
Úúúúú és a marketingem négyes lett... szerintem még nem írtam le :D

Amúgy írnom is kéne valamit. ÁÁÁÁÁÁÁ xD Van több kezdeményem, de nem tudok velük mit csinálni... Na mind1.

Ennyi... a fejléc pedig készül xD

 

ßy ß.
2009.04.21. 19:49

♪: A Day To Remember - Heartless
hangulat: jó.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr931078713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása