HTML

dolgok.

ß. lány. Budapest. 17. barna melírozott hajú/barna szemű. szemüveges (N). tanuló. zenefüggő [Paramore ♥]. zenegyűjtő. könyvet olvas [twilight saga;harry potter,the immortals;evernight;stargazer ♥].

tv-ben Odaátot,Született Feleségeket, Vampire Diaries-t, Cougar Town-t és South Parkot néz ♥. photoshopfüggő. félénk. makacs. hangulatember. énekespalánta. USAmániás. angolnyelvb*zi. időjárásb*zi. fényképez 0-24h.

linkek.

Egyéb helyek ahol megtalálható vagyok:

myspace.

music ♥.

LJ.

graphics.

deviantart.

youtube.

purevolume.

képek.

flickr.

2009.04.14. 19:46 misguided.ghost

#20.

Jó, tudom, senkit nem érdekel a nyávogásom.
Azért mégis megejtek egy bejegyzést...

Ma megpróbáltam átvenni mindent amit eddig tanultam... egyfolytában felejtek el mindent, töriből a felét meg sem tanultam... nem fog menni, érzem, hogy nem fogom megcsinálni. Mindjárt elmegyek, és még utoljára olvasgatom a törit, többet már nem tudok tenni... nagyon félek... És holnap, ha végre túlleszek rajta, akkor sem az lesz, hogy vége... ugyanis ott a csütörtök, a marketing... amitől ha lehet, még jobban félek, mint a töritől... egy kib*szott szót nem néztem még át, mindent holnap kell majd... nem bírom már tovább ezt, most totál kiborultam... ha most képes vagyok elbőgni magam, mi lesz velem holnap, amikor kihúzom a legrosszabb tételt... mert biztos az lesz... megpróbálom bemesélni magamnak, hogy lesz egy icipici mázlim, és olyat húzok, amit úgy ahogy tudok... de sosincs mázlim.

Ma sem volt... igazából örülnöm kéne, de nem tudok. 5 után jött egy zivi... végre egy normális, az első az évben... csakhogy mi jól megszívtuk... végig annyi volt, hogy elmentek mellettünk a felhők... igaz, hallgathattam a szép kis dörgéseket, de annyi... egy csepp eső nem esett, míg az északabbra lévő kerületekben felhőszakadás volt, jégeső... utálom az esőt, de ebben a hónapban még semmi eső nem volt, szárad ki minden... és eső nélkül valahogy úgy érzem, hogy "nem volt érvényes" a zivatar... Villámoknak pedig a színét sem láttam, máshol persze voltak...
És igen, szörnyű nevetséges vagyok. Tudom. Mindigis tudtam. Sokkal kevesebb problémám lenne, ha nem lennék ennyire időjárásmániákus...

ÁÁÁÁÁÁ... képtelen vagyok a saját nyávogásomat hallgatni.
Ennyi volt. Holnap vizsgázok, akármi is lesz... ha megbukok, hát akkor megbukok... csak túlélem valahogy...

 

ßy ß.
2009.04.14. 19:43

♪: A Day To Remember - Mr. Highway's Thinking About The End
hangulat:
kiborulás.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://doesitevenmatter.blog.hu/api/trackback/id/tr81065195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stormhunter 2009.04.14. 20:33:19

Szia!
Ne akadj ki, hogy kikerült a zivatar, lesz még sok ilyen!:) Engem is kikerült, 2-3 km-re ment el a csapadék, de cserébe volt látvány!
Jók lettek a képeid!
Én a másik oldalán voltam, tőlem ez látszott: stormhunter.multiply.com/photos/ album/13/Zivatar_naplemente_2009._04._14. Tettem a linkbe egy törést, ne húzza szét a blogot).

habba habba · http://twitter.com/ezazbazmeg 2009.04.14. 21:24:38

Megelőztek :D

Sry h pár napja nem írtam de hétvégén otthon otthon voltam és nemigazán vitt rá a lélek hogy gép elé üljek, most meg a hülye időbeosztás miatt nem tudok sűrűn írkálni, de azért szorítok, meglesz az a vizsga én tudom :) Majd tolj egy update-et holnap hogy sikerült (úgy értem 4 vagy 5 lett-e :D).

Nálunk egyébként pont most volt egy gyors zuhé, tök jó illat van kint :)

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.04.14. 22:11:17

@stormhunter: ezek már csak ilyen kikerülős zivik =/ :) egyszer majd csak betalál..talán pénteken.. A képeket pedig megyek és lesem :D

misguided.ghost · http://s187.photobucket.com/albums/x297/Betty920418/ 2009.04.14. 22:14:13

@habba habba: mégilyeet :O nem mindennapi élményben volt részed xD
Amúgy írok majd holnap, de a jegy később derül ki...nemtudom mikor, lehet péntek... de arról tudok majd tájékoztatni hogy milyen lesz kb...:D
a szorítást pedig köszönöm [:
és tudok én róla... :DDD

IL GATTO (törölt) 2009.04.15. 00:33:17

Nocsak, lassan időjárás-blog lesz itt. :D
Sok sikert a vizsgákhoz!
süti beállítások módosítása